A fantasy szerepjáték túlteljesítette a Capcom elvárásait és pozitív fogadtatásban részesült a gamerek részéről.
A Devil May Cry szériáért felelős Hideaki Itsunonak 2008-ban új koncepciókkal kellett elkápráztatnia a Capcom vezetőségét és a fejlesztő úgy határozott, hogy szeretne megvalósítani egy nyugati stílusú fantasy szerepjátékot. A kiadó első körben szkeptikus volt a projekttel kapcsolatban, mivel nem volt még tapasztalatuk a zsánerrel, a szakember azonban meggyőzte őket, melynek eredménye a 2012-ben kiadott Dragon's Dogma lett. A játék alapvetően nyílt világgal operál és a harcrendszer az epikus összecsapásokra és a látványos kombókra van kihegyezve, a küldetésrendszer pedig a Monster Hunter-szériában megismertekre hajaz.
A Dragon's Dogma pozitív fogadtatásban részesült és nagyjából 80% körül teljesített minden szakmai lapban, ráadásul olyan jól fogyott, hogy pár évvel később megérkezett a Dark Arisen kiegészítő hozzá. Sajnos azonban voltak hibák, amiket nem feltétlenül bocsátott meg a közönség, például az endgame kontent vagy a valódi többjátékos mód hiánya. A játék egyébként ma ünnepli 10. születésnapját, ha kíváncsiak vagytok a teljes történetére, fussátok át a PC Guru összefoglaló cikkét!
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!