Így festene a GTA: Vice City remake Unreal Engine 5-ben elkészítve

Így festene a GTA: Vice City remake Unreal Engine 5-ben elkészítve

A TeaserPlay animációs stúdió ezúttal is remek munkát végzett. 

Az Epic Games gondozásában lévő Unreal Engine 5 új távlatokat nyit a játékfejlesztők számára és egyre több stúdió jelenti be, hogy a motorral készül következő nagy játéka. A projektre egyébként a modderek is rátették a kezüket és folyamatosan érkeznek azok a videók, amik régebbi játékot képzelnek el UE5 alatt. Legutóbb a Cyberpunk 2077-ről került ki egy rövid, viszont lélegzetelállító felvétel és nyugodtan kijelenthetjük, hogy Night City sosem volt még ennyire lenyűgöző. 

Az Unreal Engine 5-ben rejlő végtelen lehetőségekről nemrég a TeaserPlay YouTube csatorna is megerősített minket, ugyanis közzétettek egy videót, melyben a Rockstar Games egyik legsikeresebb játékának számító GTA: Vice City elevenedik meg a motorral hajtva. A kamera Tommy Vericettit követi, miközben bejárja a várost és megcsodálja a 80-as évek neonfényben úszó épületeit. 

A leírás alapján a készítők célja az volt, hogy megmutassák, miként is kellett volna kinéznie a  GTA: The Trilogy - Definitive Editionnek. Csak hogy tovább hergeljék a közhangulatot, a TeaserPlay-es srácok később egy összehasonlító videót is kiraktak, ami egymás mellé állítja a saját és a Rockstar munkáját. Természetesen egy pár perces felvétel és egy komplett játék elkészítése azért más tészta, érdekes azonban látni a „mi lett volna, ha..." eshetőséget. 

Valószínűleg egyébként a stúdió 5 vagy 10 év múlva visszatér a korai GTA játékok át/fel/újra dolgozásához, sajnos azonban az esetleges remake-ből már ki fog maradni a napokban elhunyt Ray Liotta, aki Tommy Vericetti hangját kölcsönözte a Vice Cityben. A színész tragikus hirtelenséggel távozott, miközben új filmjét forgatta a Dominikai Köztársaságban. 

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!