Most már biztos, singleplayer Battlefielden dolgozik az EA

Egy álláshirdetés árult el sokat a készülő játékról.

Tavaly decemberben olvashattunk arról, hogy egy új Seattle-i stúdió, melyet a Halo-trilógia megálmodója, Marcus Lehto vezetúj lehetőségeket keres egy egyjátékos, a kampányra fókuszáló Battlefield-játék fejlesztése kapcsán. Az EA konkrétan nem mondta ki, hogy a stúdió ezen is dolgozik, de ebből elég egyértelműnek is tűnik – főleg, mert most már kézzel fogható megerősítést is kaptunk.

Egy álláshirdetésben ugyanis egy olyan új kollégát keresnek, aki irányítja egy új Battlefield-kampány elkészítését, beleértve a pályák megtervezését és a történet kialakítását. Később pedig azt is kiemelték, hogy ez egy egyjátékos kampány lenne. Lehetséges, hogy ez egy nagyobb projekt része lenne – azaz ezen felül lenne benne multiplayer mód is –, azonban a leírás során ezt a kampányt többször nevezték magának a játéknak is, így ez nem teljesen biztos.

Azt már korábban tudtuk, hogy a sorozatért most már az a Vince Zampella felel, aki a Respawn Entertainment alapítója is, a stúdiónak pedig olyan játékokat is köszönhetünk, mint a Star Wars Jedi: Fallen Order (melynek már készül a folytatása), valamint a Titanfall 2 kampányán is ők dolgoztak. Zampella múltja pedig még ennél is régebbre nyúlik vissza: az Infinity Wardnál több Call of Duty-játékon is dolgozott, 2022-ben pedig még a Medal of Honor: Allied Assault munkálataival is megbízták, ennek forgatókönyvét Steven Spielberggel együtt írták meg.

Kíváncsian várjuk, hogy ez az egyjátékos kampány az egész játék is lesz majd, vagy esetleg egy még nagyobb program egy része, az viszont biztos, hogy nem a közeljövőben tudunk meg többet, ugyanis jelenleg is betöltetlen az állás, több más pozícióval egyetemben: a stúdió ugyanis animátorokat, a fejlesztésért felelős vezetőket, illetve sok egyébre is keresnek még új munkatársakat.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Neked hogy tetszene ez a fajta irány ebben az új Battlefield-játékban?

Gaming - Minden Kiberül: kattanj rá Te is!

A kiberbűnözők világszerte évente nagyjából 8000 ezer milliárd USD kárt képesek okozni a vállalatok és a felhasználók életében. Ez a szám évről-évre növekszik.