LoL: 17 hős változik jövő héten a 12.14-es patchben, itt vannak a pontos értékek

LoL: 17 hős változik jövő héten a 12.14-es patchben, itt vannak a pontos értékek

Jövő hét szerdától ismét felrázná a metát a játékegyensúlyért felelős csapat.

Azt ígérte a Riot Games, hogy ez lesz az utolsó ekkora méretű LoL-patch, ugyanis a 12.15-ös frissítéstől kezdve már csak a finomhangoláson dolgoznak. A cél, hogy a 2022-es Worldsre kialakítsanak egy olyan metát, amely a játékosoknak és a nézőknek egyaránt megfelelő. Az idei MSI rávilágított arra, hogy az egyenlőtlen erőviszonyokból eredő stompokat elkerülni nem lehet, de a fejlesztők az elmúlt hetekben mindent megtettek azért, hogy maximalizálják az izgalmakat. Az alábbiakban elolvashatjátok, hogy pontosan mit és milyen mértékben módosít a Riot a 12.14-es League of Legends-frissítésben, amely június 27-én hajnalban élesedik a szervereken.

12.14-es LoL-patch: Tervezett hőserősítések pontos értékekkel

  • Pantheon - Comet Spear (Q): Dzsungeles szörnyekre 70% helyett 120%-ot sebez
  • Jarvan IV
    • Dragon Strike (Q): Bónusz AD-arány 120%-ról 140%-ra növekedik
    • Demacian Standard (E): Visszatöltési idő 12 másodpercről 12/11,5/11/10,5/10 másodpercre csökken
  • Teemo
    • Szintenkénti mana 20-ról 25-re növekedik
    • Noxious Trap (R)
      • Gombadobás távolsága 400/650/900-ról 600/750/900-ra növekedik
      • AP-arány 50%-ról 55%-ra növekedik
      • Manaköltség 75 manáról 75/55/35 manára csökken
  • Alistar - Pulverize (Q): Manaköltség 65/70/75/80/85 manáról 55/60/65/70/75 manára csökken, visszatöltési idő 15/14/13/12/11 másodpercről 14/13/12/11/10 másodpercre csökken
  • LeBlanc
    • Alap mana 334-ről 400-ra növekedik
    • Szintenkénti mana 50-ről 55-re növekedik
    • Distortion (W): Sebzés 75/110/145/180/215-ről 75/115/155/195/235-re növekedik
  • Varus: Alap AD 59-ről 62-re növekedik

12.14-es LoL-patch: Tervezett hősgyengítések pontos értékekkel

  • Sivir
    • Boomerang Blade (Q): Castolás ideje 0,25-0,18 másodpercről 0,25-0,10 másodpercre csökken (bugfix)
    • Ricochet (W): Minionokra a sebzés 80%-ról 65%-ra csökken, új: a pattogás kivégzi a minionokat, ha azok kevesebb, mint 15 HP-val rendelkeznek
  • Yuumi - Zoomies (E): Gyógyítás 70/90/110/130/150 (+35% AP-ról) 70/90/110/130/150 (+30% AP-ra) csökken
  • Seraphine - Surround Sound (W): Pajzs AP-aránya 35%-ról 25%-ra csökken, gyógyítás AP-aránya 6%-ról 4%-ra csökken
  • Gnar
    • Alap HP 580-ról 540-re csökken
    • Szintenkénti HP-regen 1,75-ről 1,25-re csökken
  • Zeri
    • Eltávolítva: Nem sebez a feltöltetlen alaptámadás 60-150 (+18% AP-t) a 35%-nál kevesebb max HP-val rendelkező ellenségekre
    • Új: Mostantól kivégzi a minionokat a feltöltetlen alaptámadás, ha azok HP-ja Zeri 120% alap AD-jánál kevesebb
    • Lightning Crash (R): Találati (on-hit) sebzés 10/15/20 (+15% AP-ról) 5/10/15 (+15% AP-ra) csökken
  • Renata
    • Alap HP 595-ről 545-re csökken
    • Alap AD 51-ről 49-re csökken

Lapozzatok a következő oldalra a 12.14-es frissítés további változtatásaiért!

12.14-es LoL-patch: Tervezett hősmódosításai pontos értékekkel

  • Wukong
    • Alap HP-visszatöltés 2,5-ről 3,5-re emelkedik
    • Stone Skin (passzív): Jelzőkénti HP-regen 0,5% max HP-ról 0,35% max HP-ra csökken
  • Aatrox
    • Szintenkénti HP 104-ről 114-re növekedik
    • Umbral Dash (E): Gyógyítás 18/20/22/24/26%-ról 18/19,5/21/22,5/24%-ra csökken
    • World Ender (R): Gyógyítás erősítése 25/40/55%-ról 25/35/45%-ra csökken
  • Kayn (Rhaast)
    • Szintenkénti HP 104-ről 114-re növekedik
    • The Darkin Scythe (P): Hősöknek okozott sebzésből származó gyógyítás nagysága 25-35%-ról 20-30%-ra csökken
  • Janna
    • Eye of the Storm (E)
      • Bónusz gyógyítás és pajzsolás 20%-ról 15%-ra csökken
      • Pajzs nagysága 65/90/115/140/165-ről 75/100/125/150/175-re növekedik
    • Monsoon (R): Másodpercenkénti gyógyítás 90/145/200 (+45% AP-ról) 100/150/200 (+50% AP-ra) növekedik
  • Gangplank: A bilgewateri hős több képessége is megváltozik

12.14-es LoL-patch: További rendszerszintű gyengítések pontos értékekkel

  • Gyógyítás és pajzs bónuszok
    • Forbidden Idol: 10%-ról 8%-ra csökken
    • Ardent Censer: 10%-ról 8%-ra csökken
    • Mikael's Blessing: 20%-ról 16%-ra csökken
    • Redemption: 20%-ról 16%-ra csökken
    • Staff of Flowing Water: 10%-ról 8%-ra csökken
    • Moonstone Renewer: Maximális jelzők számra 5-ről 4-re csökken
  • Rúnák és tárgyak, amelyek korai sustaint (túlélés) adnak
  • Magical Footwear: 10 mozgási sebesség helyett 5 mozgási sebességet ad
  • Challenging Smite (vörös Sújtás): Sebzéscsökkentés 20%-ról 10%-ra csökken
  • Sunfire Aegis: Alap égetés sebzése 12-30 (+1% bónusz HP-ról) 15 (+1,5% bónusz HP-ra) változik
  • Chempunk Chainsword: Teljes költség 2600 aranyról 2800 aranyra növekedik

12.14-es LoL-patch: További rendszerszintű változtatások pontos értékekkel

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Neked melyik a kedvenc tankos mitikus tárgyad?