Ezek a pályák a legnépszerűbbek MM-en

Ezek a pályák a legnépszerűbbek MM-en

Három pálya messze kiemelkedik a mezőnyből, szinte esélytelen, hogy a Valve ezekhez a közeljövőben hozzányúljon.

A Leetify nevű teljesítménykövető oldal 5,2 millió versengő meccs elemzése alapján arra jutott, 2022 első felében Mirage (29,6%), Inferno (20,7%) és Dust2 (20,5%) voltak messze a legnépszerűbb pályák, míg Ancient (2,1%) és Train (1,6%) a legkevésbé játszottak. A középmezőnyben olyan pályákat találunk, mint Nuke (8,1%), Overpass (6,8%), Cache (5,7%) és Vertigo (4,9%). Láthatóan ezek sem épp az MM-játékosok kedvencei az első háromhoz viszonyítva. Fontos azonban kiemelni, ezek a számok csakis a Valve MM-jéről festenek egy képet. Tehát a FACEIT vagy más hasonló platform meccsei nincsenek benne – jelentős különbség ekkora adatmennyiségnél aligha lenne egyébként.

Forrás: Leetify

Kíváncsian várjuk, ezen számok ismeretében milyen változások jöhetnek a kompetitív pályáknál a közeljövőben. Hiszen tudjuk, a Valve az adatok alapján hoz döntéseket, az MM-játékosok pályaválasztási szokásai pedig mindig felülírják a profik véleményét. Nemrég a Valve tesztelte például az új Tuscant is, amiről azt rebesgetik, akár be is kerülhet a CS:GO 10. születésnapján a matricákkal együtt a játékba – ez persze nem azt jelenti, hogy rögtön láthatjuk a versenyeken is.

Borítókép: Valve
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések