Újabb óriáscég tört be a mobilos játékok piacára

Újabb óriáscég tört be a mobilos játékok piacára

A cég az utóbbi időben egyre jobban nyit a PC-s közönség felé, most pedig újabb platformokat vett célba.

„Másfél milliárd ember játszik mobiltelefonon" – mondta Phil Spencer, a Microsoft Gaming vezérigazgatója. A Microsoft döntésében, miszerint felvásárolja az Activison Blizzardot, jelentős szerepe volt a mobil játékoknak. Ugyanis óriási üzlet rejlik benne, a játékosok rengeteg pénzt költenek el, elég csak a Diablo Immortal pénzügyi sikerére gondolni. Ezt meglátta a Sony is, amely szép lassan terjeszkedik a videojáték ipar minden szegmensében. Már nem csak a PC-s közönséget szólítja meg, hanem a mobil platform használóit is.

Egy új stúdiót is alapított ennek érdekében a japán cég, és elkezdett olyan fejlesztő csapatokat felvásárolni, amelyek kifejezetten a mobilos platformra szakosodtak. Azt, hogy sikerrel járnak-e, csak az idő mondja majd el.

A PC Guru alábbi cikkében további részleteket olvashattok a Sony terjeszkedéséről.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések