A cég az utóbbi időben egyre jobban nyit a PC-s közönség felé, most pedig újabb platformokat vett célba.
„Másfél milliárd ember játszik mobiltelefonon" – mondta Phil Spencer, a Microsoft Gaming vezérigazgatója. A Microsoft döntésében, miszerint felvásárolja az Activison Blizzardot, jelentős szerepe volt a mobil játékoknak. Ugyanis óriási üzlet rejlik benne, a játékosok rengeteg pénzt költenek el, elég csak a Diablo Immortal pénzügyi sikerére gondolni. Ezt meglátta a Sony is, amely szép lassan terjeszkedik a videojáték ipar minden szegmensében. Már nem csak a PC-s közönséget szólítja meg, hanem a mobil platform használóit is.
Egy új stúdiót is alapított ennek érdekében a japán cég, és elkezdett olyan fejlesztő csapatokat felvásárolni, amelyek kifejezetten a mobilos platformra szakosodtak. Azt, hogy sikerrel járnak-e, csak az idő mondja majd el.
A PC Guru alábbi cikkében további részleteket olvashattok a Sony terjeszkedéséről.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!