Hirdetés

5 játék, ahol a zseniális felvezetőt rosszabb játékélmény követett

Nem tudták minden esetben a saját maguk által magasra tett lécet megugrani a fejlesztők.

NÉZD MOST AZ ESPORTGURUN!

BLAST FALL SHOWDOWN 2022

EG vs Fluxo

Esport1 Podcast

Tekintsünk a jövőbe: 2023-as előszezon és LEC legizgalmasabb változtatásai

Három nagy területen történtek változtatások a League of Legends világában. Megérkezett a szerverekre a 2023-as előszezon, változik jövőre az LEC formátuma, valamint megnyitott az átigazolási piac!

Hirdetés

Független attól, hogy egy játékkal kapcsolatban milyenek az előzetes elvárások, az első benyomást mindig az az átvezető adja, mellyel üdvözöl minket a játék. Sok játékosban már itt ki tud alakulni egy vélemény az adott programról, hogy az tényleg jó szórakozást fog-e kínálni, vagy nem annyira.

Mi a helyzet azonban azokkal a játékokkal, ahol ez az első bevezető tényleg meggyőzi a játékost, hogy ez egy jó játék lesz – hogy aztán a folytatásban csak csalódást okozzon? Ezek közül igyekeztünk ötöt kiválogatni, melyet alább olvashattok.

The Order: 1886

A Sony megbízására kezdett bele egy vadonatúj sorozatba a Ready at Dawn fejlesztőcsapata, a játék 2015-ben pedig el is készült PlayStation 4-re. Ez a belső nézetes akciójáték egyből azzal indít, hogy karakterünket egy kivilágítatlan szobában megpróbálják koszos vízbe fojtani, ezt pedig igen látványosan mutatta be végül. Később, ahogy már mi irányítjuk a főszereplőt, erősít erre rá a grafikai világ, illetve úgy maga a helyszín is, ahol járunk. Magát a játékot viszont lehúzták a kritikusok, akik bár a történetét dicsérték (és ezt egy korábbi válogatásunkban mi is kiemeltünk), a játékmenetet nagyon unalmasnak ítélték meg, ahogy az időre elvégzendő feladatok, a lövöldözés szinte sose érnek véget – csak amikor maga a történet is befejeződik.

Halo 5: Guardians

Sok Halo-rajongó várta kíváncsian a sorozat ötödik részét, melyben Master Chief és a Blue Team mellett a Fireteam Osiris is színre lép, melyek tagjaival korábban a könyvekben már találkozhattunk. Magával a játékkal kapcsolatban olyan ígéreteket is hallhattunk, hogy a teljes univerzum nagyobb része kerül előtérbe. Az első bevezető is úgy indul, hogy szó szerint fejest ugrunk az akcióba, miközben mögöttünk felrobbannak az űrhajók, földet érve pedig egy havas lejtőn csúszunk tovább. A történetbe belecsöppenve realizálták csak a játékosok, hogy annak nem sok köze van az ígéretekhez, nemcsak a bővebb Halo-univerzumból nem kaptunk sokat, hanem úgy összességében sem.

Anthem

A közelmúltból érkezik újabb példánk, mely az előzetes várakozások csak töredékét tudta megvalósítani. Pedig az Anthem világa csodálatos; egy ismeretlen bolygón számtalan szörny között látványos páncélzatban kell harcba vonulni. Ezt követően a játék viszont úgy tűnt, mintha valójában inkább csak lélegzetelállító átvezetőket tudna érdemben nyújtani, a játékmenetet ugyanis mind a kritikusok, mind pedig a rajongók is nagyon repetitívnek találták – egyesek pedig indokolatlan hosszú betöltési időkre is panaszkodtak.

Mafia III

A játék talán elmondhatja magáról, hogy az egyik, ha nem a legegyedibb bevezetővel rendelkezik a világon. Látványos videók helyett ugyanis inkább a dokumentumfilmes irány felé haladt, melyben megismerhetjük a történet alapját. A megvalósítása pedig szépen is sikerült, sokakat fogott már meg, pedig a játék (úgymond) még „el sem kezdődött". Sokan dicsérték a történetmesélését, és a jó szinkronját, azonban ezeket árnyékba borította a csalódást okozó, unalmasabb játékmenet. Egy olyan sorozat esetében, amely alapból is nagy népszerűséggel rendelkezett, pedig különösen kár ezért.

Sonic the Hedgehog (2006)

Az eredeti, 1991-ben megjelent játék 2006-os rebootja egyből egy igen látványos átvezetővel kezd, egyből olyan érzetet keltett is a rajongókban, hogy ez egy új korszak kezdete is lehet a sorozatban. Az a részletesség, látványvilág, melyet az átvezető nyújtott, sokakat fogott meg a mai napig. Ha azonban valami pozitívat kellene még a játékról mondani, ezen kívül még maximum a grafikai világot lehetne mondani, maga a program ugyanis annyira tele volt hibákkal, hogy azzal majdnem véget is vetett a sorozat népszerűségének. Sonic a fizika törvényeit meghazudtolóan is tud mozogni, ha épp nem zuhan a föld alá egyik pillanatról a másikra, csak hogy néhány példát említsünk. Már csak a bevezető miatt is kár a játékért, a sorozat viszont végül nem sínylette meg, ma már valószínűleg nagyon kevesen emlékeznek a játékra.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Hirdetés
Hirdetés
3 db hozzászólás
Lépj be, ha hozzá akarsz szólni!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Közvetítések

Hirdetés

Kedves látogató!

Észleltük, hogy hirdetésblokkolót használsz, kérjük kapcsold ki, hogy problémamentesen böngészhesd a legújabb gaming és e-sport híreket!
Köszönjük!