Úgy tűnik nem dobták ki a projektet. Jól csinálta ezt a Blizzard?
A World of Warcraft-rajongók mégiscsak kaphatnak egy mobilos spinoffot, annak ellenére, hogy a korábbi hírek szerint a kínai NetEase céggel való nézeteltérés miatt törölték a játékot. A nyáron a Bloomberg egy jelentése azt állította, hogy egy mobilos WoW MMORPG-t lefújtak, annak ellenére, hogy több mint három éve fejlesztés alatt állt, és a NetEase feloszlatta a több mint 100 fejlesztőből álló csapatot. Ekkor úgy tűnt, búcsút inthetünk neki, most mégis fordulatot vett a történet.
Ugyanis egy „Be nem jelentett Warcraft mobil projekt" kapcsán megjelent néhány álláshirdetés, ami reményt adott a rajongóknak. Összesen négy pozícióra keresnek munkatársat, a munkakörök pedig elsősorban a karakterekhez kapcsolódnak. A hirdetések egy „Senior Character Concept Artist", egy „Mid-Senior Environment Concept Artist", egy „Senior Principal 3D Character Artist" és egy „Senior Pipeline Technical Artist" pozícióra szólnak. Ez azt is bizonyítja, hogy dolgozik a Blizzard a játékon. Aki érzi magában a szaktudást és a kedvet, jelentkezzen.
Az eredeti hirdetésben ez áll: „A Blizzard egy rendkívül motivált és tehetséges Character Concept Artistot keres egy új Warcraft mobil projekthez. Ebben a szerepkörben a karakterek és lények minden formáját életre kell keltened, és a projektünk vizuális hűségét kell előremozdítanod. Fontos, hogy ez magában foglalja a külső partnerek által készített művészeti eszközök irányítását is, így a külső művészekkel való együttműködésben szerzett tapasztalat jelentős előnyt jelent." Ez arra utalhat, hogy a NetEase munkáit továbbra is felhasználják, vagyis a projekt hároméves fejlesztési eredményeit nem dobják ki teljesen. Az eredetileg "Neptune" kódnéven futó mobil MMORPG a hírek szerint a WoW-val azonos univerzumban, de más időszakban játszódott volna. A Blizzard hivatalosan még nem beszélt a játékról és nem is jelentette még be.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!