Anubis még nem áll készen a versenyzésre

Anubis még nem áll készen a versenyzésre

A bugos molóktól kezdve az átlőhetetlen sarkokig sok érdekességet fedezett fel a közösség az új pályán.

A Valve a hétvégén frissítette a hivatalos versenypályák listáját: Dust2 búcsúzott, hogy helyet adjon Anubisnak. Anubis még közösségi pályaként kezdte meg életét, amikor 2020 márciusában bekerült a játékba. Ugyan a készítők azóta rendszeresen foltozgatták, sosem kapott olyan jelentős frissítéseket, ami miatt bárki is számított volna rá, hogy valaha is esélyt kap a Valve-tól egy Majorön. Ezért is volt akkora meglepetés, hogy mégis bekerült. Ráadásul azóta kiderült, a Valve megvette a pályát, tehát biztosan nagy terveik vannak vele az előzmények ellenére.

Viszont túlzás lenne azt állítani, hogy versenyképes állapotban van a pálya jelenleg. Az alapvető kialakításával kapcsolatos problémákon (szintkülönbségek, méret, éles sarkok, sötét spotok, túl sok bejárat a lerakókon) túllendülve furcsa bugokkal is találkozni bőven. A közösség pedig igyekszik hangot adni ezeknek.

Molotovok

A molotovok kapcsán Vertigón és Ancientön is rendszeres kritika, hogy az eredetileg elképzelt működéstől eltérően is lehet hasznosítani őket, például messzebbre dobhatóak egy skybox hiba miatt, valamint olykor a falakon át is terjednek. Anubis sem kivétel ezek alól, mindkét bugra találtak már példákat a közösség tagjai. Midet (pontosabban a három „mid” közül az egyiket) szinte a pálya bármelyik részéről ki lehet molózni, ami elég veszélyesnek tűnik.

Továbbá a híd alá dobott gyújtógránát sebzi a hídon állókat. Ez kevésbé praktikus a Vertigón vagy korábban Nuke-on látott bugtól, de nem nehéz elképzelni olyan szituációt, ahol ezzel vissza lehet élni.

Clipelés

Néhány helyre ugyan be tudnak esni fegyverek vagy akár a bomba is, ha nem vigyázunk eléggé, de egészen jó a pálya clipelése általában. Már ha eltekintünk attól az apróságtól, hogy B-lerakó egyik bejáratánál a kapu falain túllóg a clipelés, ezért nem mennek át rajta a lövések, valamint visszapattannak róla a gránátok. Mivel ez egy elég sokat használt része a pályának, ráadásul pont azokból a szögekből, ahol a túllógó clipelés problémát okoz, így mihamarabbi javításra szorul.

Wallbang

Az átlőhető falak fontos mechanikának számítanak a játékban, de az évek alatt inkább az volt a jellemző, hogy ezek számát igyekeztek minimalizálni. Az átlőhető ajtókkal nincsen gond. De Anubison van egy több méteres fal, amit még az M4A1-S is átvisz pár lövésből fejre, az AWP pedig elsőre! Mivel ez a T-kezdő közelében van, aligha lehet gyakran kihasználni a lehetőséget. De ettől még nem lesz kevésbé nevetséges, hogy egy versenypályán ilyen létezik.

Találkoztál egy érdekes buggal Anubison? Írd meg nekünk kommentben!

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések