Ideje volt már ennek és ez még mindig csak az első patch, ki tudja mennyi lesz még.
Jobb ha hozzászokunk, mert egy darabig biztos, hogy Anubist kell majd néznünk a versenyeken. A pálya a legendás Dust2-t váltotta a versenypályák között és már az éppen zajló BLAST Premier: World Final során is ezt játszák a csapatok. Ami meglehetősen furcsa, hogy tényleg játszák. Mindenkinek megvan a véleménye Anubisról, de az tény, hogy D2-t már nagyon le kellett cserélni és minden hibája ellenére, Anubis legalább valami új. Ancient kezdeti heteiben sem volt sokkal nagyobb az ujjongás a pálya miatt, már a mégis sokan megszerették és rengeteg csapat szeret is rajta játszani.
Hasonló a Valve terve Anubisszal is, bár ahhoz még sokat kell fejlődnie a pályának. Szerencsére ezen dolgoznak is, ma hajnalban például megjött az első nagy patch a pályához, ami végre kijavított pár súlyos hibát, sőt, még Ancientöt is sokkal kényelmesebbé tette.
Anubis
- kijavították a csatorna körüli pozikat, ahol a fegyverek átestek a textúrákon
- kijavították a hibát, ami miatt A-lerakó szökőkútjánál a gránátok átestek a textúrákon
- kijavították a láthatatlan, túlnyúló textúrákat, amik felfogták a lövedékeket bizonyos szögekben
- javítottak a gránátok és a játékosok ütközésmodelljén az egész pályán
- összezártak számos hibásan illeszkedő textúrát
- javították több hibás táblát és feliratot a pályán
- alapos optimalizációt kapott a pálya
Ancient
- megnövelték a bomba robbanásának sugarát, 500-ról 650-re
- picit jobb lett a láthatóság top-miden
- hátrébb kerültek a CT-k kezdőhelyei, így kb. 1 másodperccel később érnek be a lerakókra
- B-lerakón több helyen is alakítottak kicsit a sarkokon, több új szög keletkezett így, picit nagyobb lett a hely
B-lerakó egyik új pozija
A két fenti pálya mellett Boyard és Chalice is kapott egy kis javítást, a teljes patch notes itt olvasható.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!