Rájött a Riot Games, hogy a tankos támogatók népszerűsége a nullához konvergál a mostani metában.
A Riot Games szervereit ért hackertámadás miatt a 13.2-es LoL-frissítés kimaradt, a 13.1b-vel kellett beérnie az idézőknek. A jelek szerint sikerült eloltani a tüzet, így már lélekben készülhettek a 13.3-as patchre, amelynek első részleteit Phreak közzé is tette legújabb videójában. Főleg a tankos támogatók kapják meg a várva várt erősítéseket, de Pantheon és Pyke is odakerült a játékegyensúlyért felelős csapat tervezőasztalára. Ha minden a tervezett ütemben halad, akkor 2023. február 8-án hajnalban élesedik az új frissítés az összes szerveren.
13.3-as LoL-frissítés: Tervezett erősítések és változtatások pontos értékekkel
- Alistar
- Triumphant Roar (passzív): Öngyógyítás 23-142-ről 5% max HP-ra változik, szövetségesek gyógyítása 46-284-ről Alistar max HP-jának 6%-ára változik
- Pulverize (Q): Manaköltség 55/60/65/70/75 manáról 50/55/60/65/70 manára csökken, AP-arány 50%-ról 70%-ra növekedik
- Headbutt (W): Manaköltség 65/70/75/80/85 manáról 50/55/60/65/70 manára csökken, AP-arány 70%-ról 90%-ra növekedik
- Trample (E): Manaköltség 50/60/70/80/90 manáról 50/55/60/65/70 manára csökken, AP-arány 40%-ról 70%-ra növekedik
- Braum
- Alap HP visszatöltés 8,5-ről 10-re növekedik
- Alap HP 610-ről 640-re növekedik
- Concussive Blows (passzív): A célpont immunitása 8/6/4 másodpercről (1/7/13-as szinten) 8/6/4 másodpercre változik (1/6/11-es szinten)
- Winter's Bite (Q): Visszatöltési idő 10/9/8/7/6 másodpercről 8/7,5/7/6,5/6 másodpercre csökken
- Nautilus
- Staggering Blow (passzív): Bónusz sebzés 8-110-ről 14-116-ra növekedik (aktuális szinttől függően)
- Titan's Wrath (W): Manaköltség 80 manáról 60 manára csökken, pajzs nagysága 40/50/60/70/80-ról 50/60/70/80/90-re növekedik
- Riptide (E): Sebzés 55/85/115/145/175 (+30% AP-ról) 55/90/125/160/195 (+50% AP-ra) növekedik
- Pantheon
- Alap támadási sebesség 0,644-ről 0,658-re növekedik
- Comet Spear (Q): Manaköltség 30-ról 25-re csökken, visszatöltési idő 13/11,75/10,5/9,25/8 másodpercről 11/10/9/8/7 másodpercre csökken
- Pyke
- Bone Skewer (Q): AD-arány 60%-ról 100%-ra növekedik
- Phantom Undertow (E): Sebzés 105/135/165/195/225-ről 105/145/185/225/265-re növekedik
- Rakan
- Gleaming Quill (Q): Sebzés 70/115/160/205/250 (+70% AP-ról) 70/125/180/235/290 (+90% AP-ra) növekedik, gyógyítás 30-115-ről 40-210-re növekedik (aktuális szinttől függően)
- Battle Dance (W): AP-arány 70%-ról 80%-ra növekedik
- Thresh
- Damnation (passzív): Bónusz AP és armor a begyűjtött lelkek után 1-ről 1,25-ra növekedik
- Death Sentence (Q): Sebzés 100/140/180/220/260 (+50% AP-ról) 100/145/190/235/280 (+75% AP-ra) növekedik
- Dark Passage (W): Visszatöltési idő 22/20,5/19/17,5/16 másodpercről 21/20/19/18/17 másodpercre változik
- Flay (E): Visszatöltési idő 13/12,25/11,5/10,75/10 másodpercről 12/11,5/11/10,5/10 másodpercre csökken, AP-arány 40%-ról 60%-ra növekedik
- Radiant Virtue - Guiding Light
- Visszatöltési idő 60 másodpercről 90 másodpercre növekedik
- Max HP 10%-ról 15%-ra növekedik
- Gyógyítás 8% max HP 9 másodperc alattról 15% max HP 8 másodperc alattra változik
- Nem biztosít a jövőben gyógyítás erősítést és
- Nem automatikus lesz a képesség, hanem aktiválni kell manuálisan
- Failsafe: Ha elszenved a hős egy sebzést, ami 15% max HP alá csökkenti az életerejét, akkor automatikusan bekapcsol a Guiding Light
Összességében izgalmas változtatásokat tervez a Riot, amely talán elősegítheti azt, hogy a támogató szerepkörben az enchanterek és nagyon furcsa tech pickek (Caitlyn, Ashe, Jhin, Azir, Kalista) mellett feltűnjenek a tankok.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!