Hátborzongatónak és epikusnak ígérkezik a Stray Souls, egy vadonatúj horrorjáték

Hátborzongatónak és epikusnak ígérkezik a Stray Souls, egy vadonatúj horrorjáték

Még idén megjelenik a Jukai Studio új horrorjátéka. A nagyi sötét titkokat rejteget.

Ígéretesnek, izgalmasnak és legfőképpen hátborzongatónak tűnik a Jukai Studio vadonatúj horrorjátéka, az Unreal Engine 5-öt használó Stray Souls, amely még idén ősszel bekerül a boltokba PlayStation 5, Xbox Series X/S, PlayStation 4, Xbox One és PC (Steam) platformokra. 

A horror világa is igen telített már, egyáltalán nem könnyű újat mutatni, az összes zsánert ezerszer elpuffogtatták már. Ebbe csöppen bele a Stray Souls, amely azt ígéri, hogy vele beléphetsz ismét a rémálmok világába. A műfaj klasszikusai inspirálták ezt a harmadik személyű akcióhorrort, ahol akad minden, amitől igazán kísérteties lesz az egész: félelmetes lényekkel harcolhatunk, őrült rejtvényeket kell megoldanunk, és nem utolsó sorban meg kell fejtenünk egy borzalmas családi titkot, hogy felfedjük a létezésünk mögött rejlő hátborzongató igazságot.

A helyszín Aspen Falls városkája, ahol természetesen nem mindenki az, akinek látszik, titkokkal és rejtélyekkel átszőtt. A mély és magával ragadó történet alapját az adja, hogy egy átlagos tinédzser, Daniel megörökli nagymamaája kissé romos, elhagyatott házát. Azt hiszi, élete örökre megváltozik, ami igaz is, csak éppen nem úgy, ahogy ő azt a beköltözéskor elképzelte. Mivel Daniel nem egy tapasztalt harcos, nem minden esetben érdemes felvenni a kesztyűt az ellenséggel, el is menekülhetünk biztonságba, hogy lőszerünket inkább egy bossra tartogassuk.

Az Unreal Engine 5 és a MetaHuman technológia nyers, kombinált erejével a program új szintre emelné a rettegést. A fejlett arcanimációk az emberi érzelmek széles skáláját örökítik meg. A dinamikus világítás és az időjárás hátborzongató részletességgel kelti életre Aspen Fallst. Emellé társul a zene, amely időnként kísérteties és éteri. Máskor pokoli és idegesítő. Peter Wicher zeneszerző kitett magáért, hogy nem csak látvány emelje ki a sorból ezt a játékot.

A véletlenszerű rendszerek pedig biztosítják, hogy az ellenséggel való találkozások, a tárgyak elhelyezkedése, a változó időjárás és a furcsa jelenségek mind különböző helyeken fordulnak elő, így minden egyes játékmenet újszerű és különleges lesz. A párbeszédek által formálhatjuk Daniel személyiségét is, így egy igazán egyedi élményt kapunk majd.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Közvetítések