Két főszereplője lehet az új Assassin's Creed-játéknak

Két főszereplője lehet az új Assassin's Creed-játéknak

Rengeteg AC-tartalom készül. Elbír ennyivel a Ubisoft? Az eddig látottak szimpatikusak, de kérdéses, hogy tényleg meg tudják-e ezt a sok mindent valósítani.

Az Assassin's Creed Codename Red hivatalos részletei egyelőre hiányosak, a Ubisoft annyit árult el, hogy a játék a feudális Japánban játszódik, és a Ubisoft Quebec fejleszti. Ennek ellenére az Insider Gamingnek néhány névtelen forrás adott néhány további fejlesztés alatt álló részletet, amelyből kiderül, hogy a játék nagy szerepet szán a lopakodásnak.

Az már korábban kiderült, hogy két játszható karakter bőrébe bújhatunk majd. Most az is kiderült, hogy valószínűleg egy szamurájról és egy nindzsáról van szó. Arról, hogy pontosan hogyan is lesznek játszhatóak ezek a karakterek, egyelőre kevés részletet tudni, de a Ubisoft által hivatalosan kiadott rövid teaserben már láthattuk az egyik karaktert. A hírek szerint a másik egy afrikai menekült lesz, aki megtanulta a Creed útját.

Az egyik legizgalmasabb részlet, amit elárultak, hogy a lopakodós játékmeneten lesz a hangsúly. Úgy tűnik, a Quebec úgy döntött, hogy egy Splinter Cell-szerű vagy Hitman-szerű megközelítést alkalmaz a címben, olyan lehetőségekkel például, mint testek elrejtése, a magas fűben való elrejtőzés, a fények eloltása, hogy az árnyékodat ne vegyék észre.

Nem teljesen világos, hogy az Assassin's Creed Codename Red mikor fog teljes egészében lelepleződni, mert állítólag az E3-on a Mirage-on, valamint a VR-játékon a Nexuson lesz a hangsúly. Az Assassin's Creed Codename Red belső tervek szerint 2024 őszén jelenik meg, de nem lennénk meglepve, ha a játék csak 2025-ben látna napvilágot.

Minden fejlesztés alatt álló Assassin's Creed-játék:

  • Assassin's Creed Mirage [egyjátékos] (gyártás alatt)
  • Assassin's Creed Nexus [VR] (gyártás alatt)
  • Assassin's Creed Codename Jade [mobile] (gyártás alatt)
  • Assassin's Creed Codename Red [egyjátékos] (gyártás alatt)
  • Assassin's Creed Codename Hexe [egyjátékos] (előkészítés alatt)
  • Assassin's Creed Codename Invictus [többjátékos] (előkészítés alatt)
  • Assassin's Creed Codename Nebula [egyjátékos] (koncepció/prototípus)
  • Assassin's Creed Codename Raid [többjátékos] (koncepció/prototípus)
  • Assassin's Creed Codename Echoes [többjátékos] (koncepció/prototípus)
  • Assassin's Creed Nexus 2 [VR] (belső megbeszélés alatt)

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések