LoL: A Riot Games teljesen új módon teremtené meg az egyensúlyt

LoL: A Riot Games teljesen új módon teremtené meg az egyensúlyt

Remélhetőleg ez egy új trend kezdete, ami segíthet egy még jobb League of Legends-élmény megteremtésének.

A 13.7-es LoL-frissítés egy kifejezetten fontos változtatáscsomagnak tekinthető a világ legnépszerűbb MOBA-jának életében. Ez az a patch, amelyik megalapozza az MSI-t, a 2023-as év első, alapjaiban átalakított formátummal induló nagy nemzetközi versenyét. Ez csak az egyik oldala annak, hogy miért kell kiemelni az éves listából a szerdán érkezett módosításokat. A másik oldalról ott van egy bekezdés a hivatalos leírás végén, amely egy új trend bevezetésének első lépéseként vonulhat be a történelembe. A Riot Games csapatának a játékegyensúlyért felelős osztag úgy döntött, hogy az ARAM-játékmódban nem az elszenvedett és kiosztott sebzésen keresztül próbálják megteremteni az egyensúlyt, hanem egyedi módszerekkel.

Miért különlegesen az alábbi nerfek?

  • Karthus: A passzív (Death Defied) hatóideje 7 másodpercről 5 másodpercre csökkent
  • Sion: A passzív (Glory in Death) életlopását 100%-ról 50%-ra csökkentették
  • Veigar - Event Horizon (E): Visszatöltési idő 20/18,5/17/15,5/14 másodpercről 23/21,5/20/18,5/17 másodpercre növekedett

Ezek a változtatások kifejezetten csak az Ordító szakadékban vannak jelen, az Idézők szurdokában a szokásos értékekkel találkozhattok. Mindenképpen jó ötlet, hogy a rioterek valami újban gondolkodnak, de van egy árnyoldala is a történetnek. Aki egyszerre játszik ARAM-ot és klasszikus LoL-os játékmódokat, annak mindenképpen zavaró lehet, hogy ugyanaz a hős másképp viselkedik meccsről meccsre. Ezt a Grompot most egyelőre le kell nyelnie minden idézőnek, de legalább valami történt, ami segíthet elhallgattatni azokat a hangokat, amelyek hiányolták az ARAM körüli rendszeres és tényleg hatékony frissítéseket.

Kövess Minket!



Közvetítések