A Respawn fejesei egymásra mutogatnak a játék hibái miatt

A Respawn fejesei egymásra mutogatnak a játék hibái miatt

Úgy tűnik, hogy a gyenge kezdeti teljesítmény miatt fejek fognak hullani, de még nem tudjuk kié.

Az lehet, hogy Cal Kestis kalandjai érdekesek és a játékmenet az egér meg a billentyűzet mögé szegez. De azt be kell vallani, hogy az egészet beárnyékolja, hogy a teljesítménybeli problémák, még atomreaktorral is megtörik a játékélményt. Ugyan a marketing csapat elvégezte a munkáját, de ez a fejlesztői oldalról már nem mondható el. Vagy megint oda lyukadtunk ki, hogy a menedzsment ragaszkodott a megjelenéshez, még akkor is, ha a játék meg nem volt kész?

Ezzel kapcsolatban a játék projektvezetője, Stig Asmussen egy márciusi IGN interjút hozott fel ‘bizonyítékként’. Abban arról volt a szó, hogy a játék több halasztást is kapott, köztük a március 17-et hozta fel legközelebbi pontként, amikor a fejlesztők még időt kértek:

“Másfél hónappal ezelőtt leültünk kiértékelni a feladatokat és akkor a csapat egyértelműen azt mondta, hogy mindent ki tudnak javítani hat hét alatt, ragaszkodtak hozzá. Nem vicc, számoljanak vissza, a két dátum között pontosan másfél hónap van. Pedig akkor lett volna lehetőség még egy kicsit kitolni a határidőket, de nem kértek belőle.”

Ez így alapból logikusan hangzik. Ha van egy megjelenés, akkor ahhoz nem csak annyi kell, hogy a játék kész legyen. Hozzá kell igazítani a reklámokat, meg kell rendelni és le kell gyártani a merch cuccokat, egyeztetni kell a viszonteladókkal és a sort még sokáig lehetne folytatni. Persze a másik oldalról ez megint egy kicsit úgy tűnik, hogy a menedzserek próbálják másra tolni a felelősséget. Hiszen a csapnivaló indulás tuti, hogy rányomta a bélyegét az első hetes eladásokra. Persze ettől még a játék lehet jó, sőt minden bizonnyal nagyon rendben van. De ez most egy kicsit hasonlít a Cyberpunk 2077 esetére. Viszont annak a sztorinak relatíve happy endje lett, reméljük itt is örülhetünk majd nemsokára.

Kövess Minket!