Az Axiosnak adott interjújában Vince Zampella, a Respawn Entertainment vezetője a jövőbeli projektekről, és az EA stúdiói által a Battlefield megmentése érdekében tett erőfeszítésekről is mesélt.
A Respawn mostanában nagyon elfoglalt, és bizony alaposan oda kell figyelniük a munkájukra. Elég csak arra gondolni, hogy az elmúlt hónapokban milyen nehéz volt az Apex Legends kapcsán azonosítaniuk egy nagyobb problémát, emellett a nem rég megjelent Star Wars Jedi: Survivor debütálása sem sikerült jól. Ez nem szegte kedvüket, hiszen további két Star Wars játékon is dolgoznak jelenleg, de egy stratégiai, illetve egy lövöldözős játék is fejlesztés alatt áll.
Az Axiosnak adott interjúban Vince Zampella további információt is megosztott a stúdió háza tájáról. Beszámolt például a Titanfall jövőjével kapcsolatban, és kihangsúlyozta, hogy jelenleg nem szeretnének folytatást hozzá, viszont a franchise rendezőjének, Steve Fukuda vezetésével valami új létrehozásán ügyködnek.
Ezt követően a beszélgetés a Battlefieldre terelődött, és Zampella újra elmondta, hogy lényegében ő a felelős azért, hogy "megfordítsa" a mostanra csalódást keltő és alulteljesítő franchise kiábrándító helyzetét. Zampella egyébként az Infinity Ward egykori alapítója, de előtt dolgozott a Medal of Honor játékokon is. Úgy érzi, hogy szinte mindent megcsinált már a lövöldözős játékok témakörében, de még nem végzett ezzel a műfajjal, és itt most különösen a Battlefieldre gondol.
Megtudtuk, hogy az EA Dice-t ráállították egy új Battlefied single player (egyjátékos) kampány elkészítésére és már tudják azt is miként állhat talpra teljes egészében a franchise, de még rengeteget kell dolgozniuk ezért.