Több olyan ötlete is volt, amit csak támogatni tudunk.
A GTA VI-ról az utóbbi hónapokban mintha kissé felpörögtek volna a pletykák, ami miatt egyre bizakodóbbak lehetünk azzal kapcsolatban, hogy tényleg történik végre valami előrelépés. Néhány hete mi is írtunk nektek arról, hogy a negyedéves eredménybeszámolóján a Take-Two bejelentheti a Grand Theft Auto hatodik számozott epizódját. Az egybehangzó értesülések, mint a megjelenési dátum a Microsoft és Tez2 szerint, valamint a játék előrehaladott állapota, amelyről azóta szintén kaptunk némi megerősítést, majd a lehetséges marketingkampány hírei mind abba az irányba mutatnak, hogy bizony nagyjából másfél év múlva már reménykedhetünk a GTA VI megjelenésében.
Van azonban, aki nem tud eddig várni. Azt már korábban is megcsodálhattuk, hogy miként festene a játék Unreal Engine 5-ben, most pedig egy 12th Hour nevű youtuber keltette életre az elképzelt következő epizódot. Tett is bele a videóiba néhány olyan ötletet, amelyet egyébként nagyon szívesen látnánk a 6-ban.
Az első részben hihetetlenül realisztikus karaktereket készített, akik még sokkal inkább néznek ki és viselkednek úgy, mint a valós emberek. A szemmozgásuk különösen hátborzongatóan jó lett. Teljesen újraértelmezte a motorozás élményét is, valamint repült egy kört a felújított Miamiban, hogy végül nyugovóra térjen luxusházában. Gyönyörű lenne, csak nincs az az atomerőmű, ami elfuttatja.
A második részben teljesen megújította a mozgást, hogy sokkal realisztikusabb és izgalmasabb legyen. Éppen ezért behozta a parkourözést, és a falakon átmászva, tetőkön ugrálva menekült a rend éber őrei elől. Ehhez épített egy elég bonyolult tetőrendszert, aztán indulhatott a móka. Az autók is megérdemelnének ennél sokkal nagyobb törődést. A tuningolás elég szegényes még most is, az alap járgányokról meg ne is beszéljünk. Pedig az autóstalálkozók nagyon népszerűek és alapvetően is nagyon jó csak cirkálni a térképen a saját, egyedi, menő verdáddal. Ebbe pedig nem csak a tuning tartozik bele, de az autók belseje, a szerelőműhely és a garázs is. A második epizódba belefért még egy kis szökés is a börtönből, ami szintén nem rossz ötlet, hisz egy Heistet leszámítva elég halott az a terület az V-ben.
A harmadik részben elérkeztünk oda, hogy kész lett az egész trailer. Az autók sokkal reálisabb sebességet kaptak, megjelent az ötödik rész alapját jelentő bankrablások, (amiből lehetne még több a hatodik részben) és a youtuber a mozgást még jobban kidolgozta, egy motion capture technológia segítségével, ahol a saját mozgását táplálta be a programba. A végeredmény pedig elég lenyűgöző lett, sőt még egy szinkronszínészt is felbérelt, hogy az egész olyan minőségű legyen, mintha csak a Rockstar Games gyárából gurult volna ki.