A japán cég sokáig kitartott a 60 eurós árcédula mellett, de most ők is kénytelenek emelni.
Sajnos már jó ideje trend, hogy a videójátékok csúcsán elhelyezkedő AAA játékok elhagyták a 60 eurós árcédulájukat és 70 felé kúsztak, időnként át is lépve azt. Többek között a Microsoftnál is ez a helyzet, most pedig a Sega is csatlakozik ehhez.
A cég vezetőivel folytatott áprilisi kérdezz-felelek ugyanis tartalmaz néhány vészjósló hírt: úgy tűnik, hogy arra készülnek a játékaik árát 60 dollárról 70 dollárra emeljék, és ezzel csatlakoznak azokhoz a kiadókhoz, akik már elhagyták ezt a szintet. Arra a kérdésre, hogy „valóban tervezik-e a játékok eladási egységárának emelését” a következő pénzügyi évben, a Sega elnöke, Haruki Satomi és vezető alelnöke, Koichi Fukazawa azt válaszolta, hogy "a globális piacon az AAA konzolos játékcímeket évek óta 59,99 dollárért árulják, de az elmúlt évben megjelentek a 69,99 dollárért árult címek"
Elmondták, hogy a Sega a jövőben szeretné felülvizsgálni azon címek árait, amelyekről úgy gondolja, hogy arányosak az áremelkedéssel, de folyamatosan szemmel tartják a piaci viszonyokat, ami magyarán szólva azt jelenti, hogy megvizsgálják, az emberek hajlandóak-e ennyit fizetni a játékaikért. Ugyan elsősorban a konzolos játékokról beszéltek, de elég valószínűtlen, hogy a kalapba ne tartozzanak bele a PC-s játékok is. Azt azonban nem árulták el, hogy pontosan mely játékok árai nőhetnek, de köztük lehetnek a Persona, a Like a Dragon és a Sonic címek. Mivel a játékok egyre összetettebbek és költségesebbek várhatóan előbb-utóbb mindenki beáll a sorba és emel az árain.