Nagyon megéheztek a Blizzardnál, újabb kajapromócióval támadnak

Nagyon megéheztek a Blizzardnál, újabb kajapromócióval támadnak

Különleges kozmetikai tartalmakhoz lehet jutni szendvicsevéssel.

Nemrég meséltünk nektek arról, hogy már a tesztek alatt is zabálták a játékosok a Diablo IV-et, majd a Blizzard több olyan promóciót is elindított, amellyel még inkább belekóstolhattunk abba a pokolba, ami vár ránk június 6-án, amikor a játék megjelenik PC-re, PS4-re, PS5-re, Xbox One-ra és Xbox Series X/S-re.

A különleges shake mellett a népszerű csirkés gyorsétteremmel is kötöttek megállapodást, ami révén kulcsokat lehetett szerezni a bétához, és a jelek szerint sikeres volt az együttműködés, mert most indult egy újabb. Ugyan előzetesen egyáltalán nem reklámozta vagy jelentette be egyik fél sem – ami egy kicsit furcsa –, de elindult egy akció, ami révén különleges játékbeli kozmetikumokat lehet szerezni.

Bár hivatalosan sosem jelentették be, egy belső emailben utalás történt több játékbeli kozmetikumra, amit a játékosok szendvicsek és csirkék megvásárlásával szerezhetnek meg, és több baromfi témájú Diablo 4 fegyver modellje is előkerült. Sajnos ez Magyarországon jelenleg nem elérhető, csak az Egyesült Államokban, és könnyen lehet, hogy ez így is marad. Tegnap az étterem, egy új aloldalt tett közzé weboldalán, amelyen azt elárulta, hogy valóban létezik az együttműködés, és számos éttermében speciális Diablo 4-es poharakat és szendvicscsomagolásokat kezdtek használni. A weboldal szerint a játékosok május 30-tól szinkronizálhatják Battle.net-fiókjukat a jutalmak feloldásához, de a KFC alkalmazásán vagy oldalán keresztül digitálisan vásárolt szendvicsek most is jogosult vásárlásnak számítanak. Mivel a legolcsóbb szendvicsek körülbelül 5 dollárba kerülnek, mind az öt Diablo 4 fegyver feloldása körülbelül 25 dollárba fáj a játékosoknak.

Furcsa módon sem a Diablo 4, sem a KFC nem jelentette be ezt az együttműködést sehol máshol. Sok Diablo 4 rajongó megerősítette, hogy a promóció úgy tűnik, hogy él, de nem tudtak rájönni, hogyan lehet megszerezni az érvényes vásárlásokból származó kódokat. Sőt, olyan beszámolók is érkeztek, miszerint az étterem néhány munkatársa sem biztos abban, hogyan is működik pontosan ez az egész.

Ez azért már egy kicsit furcsa, és olyan, mintha a két fél kicsit kapkodva rakta volna össze a promóciót nem sokkal a megjelenés előtt, így nem volt idő arra, hogy megfelelően tájékoztassák a vevőket és az alkalmazottakat. Persze volt, akinek sikerült feltalálnia magát és még azt is felajánlotta, hogy másoknak is segít kódokat szerezni. Ettől függetlenül ez nem ideális, ezért remélhetőleg hamarosan átláthatóbb kommunikáció is érkezik a Blizzard és a KFC részéről.

A Blizzard lőtt pár öngólt az elmúlt években, de a Diablo 4-gyel mindent kijavíthatnak. Ha érdekel a Diablo 4, megtalálod a Konzolvilág kínálatában.

Kövess Minket!



Gamer szótár