A játékosok már a béta alapján zabálják a Diablo IV-et

A játékosok már a béta alapján zabálják a Diablo IV-et

Eddig nagyon tetszik, amit a Diablo IV-ből látunk! Te részt vettél a teszten?

Előző hétvégén rendezték meg a Diablo IV bétájának első felvonását, az előrendelők három napon keresztül nyüstölhették a vadonatúj Diablot. Persze csak ha bejutottak, ugyanis az első napon magas várakozási idővel és bizonytalan stabilitással szembesültek a játékosok. Nem sokkal a kezdés után a Blizzard „egy, a hitelesítési szervereket érintő problémáról” számolt be, ami lassú vagy sikertelen bejelentkezési kísérleteket eredményezett. Azonban a döcögős kezdés után egy fantasztikus világ tárult a résztvevők elé.

Természetesen akadt néhány furcsa hiba, mint például a végtelenül zsákmányolható holttest, de nem voltak komolyabb szolgáltatási problémák vagy leállások, és szombat reggelre a legtöbb ember minimális várakozással be tudott jutni, és ha már bent volt, akkor is kapcsolatban tudott maradni. Azonban egy teszt során a különböző technikai problémákon nem szabad fennakadni, pontosan azért tartják ezeket, hogy kiderüljenek a hibák és javítani lehessen őket júniusig. A játékmenet, a megalkotott történet és világ, a hangulat viszont annál inkább fontos és úgy tűnik a Diablo IV a helyes úton jár ezekben.

A Diablo 3 sok támadást kapott az aukciós háza miatt, de a világos, színes vizuális stílusa miatt is sok kritika érte, ami éles kontrasztban állt az első két játékkal. Most ezekhez a gyökerekhez tért vissza a sorozat, és az első benyomások nagyon pozitívak. Összesen 10 karaktert legfeljebb 25-ös szintre lehet felhúzni a prológus és az első felvonás során. Egyelőre három class volt elérhető: Rogue, a Barbár és Sorcerer, de most hétvégén a nyílt béta során (március 24. és 26. között) már a Druida és a Necromancer is játszható lesz.

A játékosokat eddig lenyűgözték a látottak, rengeteg dicséretet kapott eddig a Diablo IV. Volt aki egyenesen mesterműnek nevezte, a hangulat és a történet teljesen bevonzotta, mintha csak egy jó könyvet olvasott volna. A tempója sokat lassult, főleg az előző részhez képest, amire nagy szükség volt, szintén közelebb kerültünk a jobban kedvelt II stílusához. A classok közül a barbár is sok dicséretet kapott, hogy élvezetes vele játszani, de kihívást is tartogat, fontos a jó időzítés és pozícionálás. Az egész nagyon magával ragadó és addiktív lett, többen is arról számoltak be, hogy közel egész hétvégén tolták, késő éjszaka feküdtek le és kora reggel már keltek is fel folytatni a játékot. „Azonnal libabőrös lettem. Nagyon jól eltalálták a hangulatot, hátborzongató és kényelmetlen... imádom.” „Az egyik legjobb hétvégém volt egy ideje. Most már alig várom a jövő pénteket, hogy újra végigjátszhassam az egészet.”

Persze a lelkesedés nem egyhangú, rengeteg panaszt is lehet találni, de az összkép abszolút pozitív eddig, többségben vannak az elégedett játékosok. Ettől függetlenül érdemes a Blizzardnak meghallgatnia az építő kritikákat is és kezelni a problémákat. És bár ez egy elég tartalmas bétateszt volt, még mindig csak egy kis szelete a teljes játéknak. Tehát ebből még akár bukás is kikerekedhet, de bízzunk benne, hogy nem így lesz, és az eddig tapasztaltak alapján bizakodhatunk, hogy a Blizzard is elindult kifele a gödörből.

A Blizzard lőtt pár öngólt az elmúlt években, de a Diablo 4-gyel mindent kijavíthatnak. Ha érdekel a Diablo 4, megtalálod a Konzolvilág kínálatában.


AZ ELMÚLT HETEKBEN ÚJ MINISOROZATUNK INDULT, AMIBEN A METAVERZUMMAL, AZ NFT-JÁTÉKOKKAL ÉS A BLOCKCHAIN TECHNOLÓGIÁVAL FOGLALKOZUNK, NE MARADJ LE EZEKRŐL SEM!

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Gamer szótár