Új patchet kapott a Redfall, de most már minek?

Új patchet kapott a Redfall, de most már minek?

Vajon van még visszaút a Redfall számára, a Cyberpunk 2077 példáját követve?

Több mint egy hónappal azután, hogy megjelent és látványosan megbukott a Redfall, megérkezett hozzá az első nagy javítócsomag. Úgy bizony, az Arkane kiadta a játékhoz tartozó első patchet, amely számos változtatást és hibajavítást tartalmaz, ám az egyik legjobban várt javítás – a 60 fps-es „teljesítménymód" a konzolos játékosok számára – még mindig várat magára.

„Hálásak vagyunk, hogy milliók fedezték fel a Redfall különös, de veszélyes nyílt világát Egy ekkora játéktér felépítése enyhén szólva is megterhelő volt. Tisztában vagyunk vele, hogy még mindig van tennivalónk, és azt tervezzük, hogy minél hamarabb a lehető legtöbbet fejlesszük rajta. A mai csak az első patchünk, és olyan változtatásokat tartalmaz, amitől azt várjuk, hogy javítani fogják a Redfallt. Amint elérhetővé válik, további információkat fogunk megosztani a jövőbeli frissítésekről, beleértve a 60 FPS-es teljesítmény módunkat is, a hivatalos közösségi csatornáinkon” – közölte az Arkane.

A Steamcharts adatai alapján az elmúlt 24 órás csúcs 98 ember, az elmúlt egy hétben nem sokszor jutott ez a számláló 100 fölé. Ez nagyjából a Forspoken teljesítményének felel meg, amely szintén hatalmasat bukott az év elején. Persze a Redfall egy multiplatform játék, így ez nem mutatja meg a teljes játékosbázist, de ezek a számok minden szemszögből lesújtóak, különösen egy olyan játéktól, amelyet egy nagy, elismert játékstúdió kiemelt címeként tartanak számon. Ez a javítás nagyon későn jön, már senkit sem érdekel, nagyon meglepő lenne, ha ez a program valaha is visszaépíteni magát, főleg a 60 FPS hiányában.

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések