Az elmúlt években a belsős címek igazi aranybányát jelentettek a Sonynak.
A videójátékos közösség rengeteg új információval gyarapodik az amerikai Szövetségi Kereskedelmi Bizottság (FTC) és a Microsoft közötti per során, amelyet azért indította el az FTC, hogy megakadályozza az Activision Blizzard felvásárlását. A tárgyalások során kiderült, hogy csak a Starfield miatt vásárolták meg a Bethesdát, még legalább öt évre vagyunk a The Elder Scrolls 6-tól, a kiadók nem szeretik az Xbox Game Passt, mennyibe került a The Last of Us, milyen erős lesz a következő Nintendo és azt is, hogy készül a Dayz 2.
Emellett a PlayStation vezér, Jim Ryan azt nyilatkozta, hogy „Az egyik ok, amiért masszívan befektetünk a first-party fejlesztésbe és kiadásba, az, hogy előnyt biztosítsunk a történelmi üzleti modellre nehezedő nyomással szemben. Egy olyan üzleti modell, ahol a csúcsától az aljáig saját elemei vannak, növeli az önrendelkezési képességünket”. Ez a modell nagyon bejött a japánoknak, egyik exkluzív címük jobb, mint a másik, ez pedig az eladásokon is látszik, minden játékukat viszik, mint a cukrot. De melyek teljesítettek a legjobban? Megtudhatod galériánkból, amelyet az alábbi képre kattintva értek el.
A galériáért kattints a képre!