A Blizzard az első szezon előtt megálljt parancsolt az eddigi erőviszonyoknak, belenyúltak a balanszba, ezáltal olyan fennforgást csinált, amit még pár nap lesz mindenkinek lekövetni.
A játék megjelenése óta megszokhattuk a "jólétet". Piszkálgattak ugyan bizonyos buildeket mint a Twisting Blade rugója vagy a Whirlwind Barbarian, azonban ekkora mészárlást nem mertek meglépni egészen a szezon kezdetéig. A változtatásokkal egyébként sokkal lassabbá teszik a játékot, ám ez nem feltétlenül akkora gond hogy nem 2 hét alatt fog mindenki 80%-os end game gearben rohangálni. Nézzük, milyen változtatásokat eszközöltek a classoknál.
Képességek
- A Violent Double Swing Vulnerable időtartama 1 másodpercről 2-re nőtt.
- A Furious Upheaval bónusz sebzése stackenként 3%-ról 5%-ra nőtt.
- A Power Charge töltési idő csökkentése most már 3 célpont mennyiségében maximalizálódik, egy maximum 9 másodperces töltési idő csökkentéssel.
- A Tactical Ground Stomp Fury 25 helyett 40 fury-t ad.
- Az Enhanced Death Blow's damage bónusza Bossok ellen 100%-ről 150%-ra nőtt.
- Az Enhanced Steel Grasp Vulnerable időtartama 2,5-ről 3 másodpercre nőtt.
- Az Enhanced Rupture damage 30%-ról 45%-ra nőtt.
- A Warrior's Rupture bónusz támadási sebessége 20%-ról 30%-ra, időtartama 4-ről 5 másodpercre nőtt.
- A Fighter's Rupture-ból szármozó gyógyítás 15%-ról 18%-ra nőtt a maximális életerőnk alapján.
Passzívok
- A Hamstring most már csak lassítja a Healthy státuszú ellenfeleket, a lassítás mértéke azonban a korábbi 10/20/30%-ról 20/40/60%-ra nőtt.
- A Cut to the Bone bónusz vérzés-sebzése a Vulnurable státuszú ellenfeleknek 6/12/18%-ról 5/10/15%-ra csökkent.
Paragon
- A Wrath Glyph bónusza most már minden sebzésre vonatkozik a korábbi csak Core Skillek sebzése helyett.
Aspectek
- A Relentless Berserker's Aspect Berseking időtartama 1-ről 2 másodpercre nőtt.
- A Battle-Mad Aspect Berserking időtartama 1-2,5-ről 2-3,5 másodpercre nőtt.
- A Brawler's Aspect sebzése 1-1,3-ról 1,5-1,8-ra nőtt.
- Az Aspect of Burning Rage sebzése .08-.14-ről .22-.28-ra nőtt.
- Az Aspect of the Iron Warrior Damage Reduction értéke 15-25%-ról 18-28%-ra nőtt.
- A Slaking Aspect Lucky Hit Chance-je 30-50%-ról 40-60%-ra nőtt.
- Az Aspect of Ancestral Echoes Lucky Hit Chance-je 40-50%-ról 50-60%-ra nőtt.
- A Weapon Master's Aspect Lucky Hit Chance-je 32-50%-ról 37-55%-ra nőtt.
Tárgyak
- A Gohr's Devastating Grips most már minden 2 másodpercben felrobban vagy ha véget ér és a hit cap el lett róla távolítva.
- A Fields of Crimson Bleeding sebzés bónusze 10-ről 15%-ra nőtt.
Képességek
- Az Enhanced Claw támadási sebessége 10%-ról 15%-ra nőtt.
- A Stormstrike sebzés csökkentése 25%-ról 15%-ra csökkent.
- A Boulder sebzése 33%-ról 46%-ra nőtt.
- A Savage Trample Spirit gainje 20-ról 40-re nőtt.
- A Prime Lacarate gyógyítása 3%-ról 5%-ra nőtt.
- A Cataclysm Lightning sebzése 64%-ról 77%-ra, míg Tornado sebzése 19%-ról 23%-ra nőtt.
- A Supreme Cataclysm Vulerable időtartama 2-ról 3 másodpercre nőtt.
- A Prime Cataclysm időtartama 2-ről 4 másodpercre nőtt.
- A Prime Grizzly Rage most már Unstoppable státuszt ad 6 másodpercre, a korábbi, amíg aktív a képesség helyett.
Passzívok
- A Provocation "limit" amit el kell érni a garantált Overpowered státuszhoz 35/30/25-ről 24/20/16 másodpercre csökkentve.
Spirit Boon
- A Masochistic-hez most már szükség van 75% Lucky Hit chance-re.
- A Prickleskin Thorns értéke .1-ről .15-re nőtt.
- Az Iron Feather maximális életereje 10%-ról 14%-ra nőtt.
- A Bolster Fortify 10%-ról 15%-ra nőtt, a maximális életerő alapján.
- Az Overload sebzése .2-ről .25-re nőtt.
Paragon
- A Spirit Glyph bónuszai minden sebzésre érvényesek mostantól a korábbi csak Core Skillek helyett.
Aspectek
- Az Aspect of the Calm Breeze Lucky Hit Chance-je 5-10%-ról 7-12%-ra nőtt.
- A Balanced Aspect Maximum Spirit értéke 30-50-ről 60-80-ra nőtt.
- Az Aspect of the Tempest sebzés bónusza 7-15%-ról 10-18%-ra nőtt.
- A Skinwalker's Aspect gyógyítása .05-.1-ről .07-.12-re nőtt.
- A Symbiotic Aspect töltési idő csökkentése 4-8 másodpercről 3-5-re csökkent.
- Az Aspect of the Stampede sebzés bónusza 10-20%-ról 16-26%-ra nőtt.
- A Shepherd sebzés bónusza 6-8%-ról 6-10%-ra nőtt.
Tárgyak
- Az Insatiable Fury Werebear képesség rangjai 2-ről 3-ra nőttek.
- A Mad Wolf's Glee Werewolf képességei rangjai 2-ről 3-ra nőttek.
Képességek
- Az Initate's Decompose lassítása 30%-ról 50%-ra nőtt.
- A Paranormal Sever casts mennyisége a Vulnerable státuszhoz 4-ről 3-ra csökkent.
- Az Enhanced Blood Surge gyógyítása 2,5%-ról 3%-ra nőtt a maximális életerő alapján.
- Az Enhanced Blood Lance sebzéscsökkentése piercing esetében 15%-ról 10%-ra csökkent.
- A Bone Prison kezdeti Essence gainje 15-ről 25-re nőtt.
- Az Abhorrent Iron Maiden gyógyítása 5%-ról 7%-ra nőtt a maximális életerő alapján.
- A gólem gyorsabban mozog és átmegy az ellenfeleken is, amikor a töltési idejük aktív.
- A Supreme Blood Wave korábban maga mögött hagyja a Blood Orbokat.
- A Raise Skeleton, Corpse Explosion és Corpse Tendrils hatótávolsága az auto-targeting tetemek esetében billentyűzet és egér használata esetén 50%-kal növelve.
- A Raise Skeleton Skeletal Priest bónusz sebzése 20%-ról 30%-ra nőtt.
- A Raise Skeleton Skeletal Priest gyógyítása 10%-ról 15%-ra nőtt.
Passzívok
- Az Evulsion bónusz sebzése a Vulnerable ellenfeleknek 6/12/18%-ról 5/10/15%-ra csökkent.
- A Transfusion Minion gyógyítása 15/30/45%-ról 20/40/60%-ra nőtt.
- A Drain Vitality Lucky Hit Chance-je 25%-ról 30%-ra nőtt.
- Az Amplify sebzése 3/6/9%-ról 4/8/12%-ra nőtt.
Book of the Dead
- A Necromancer minionjai most már automatikusan újraidéződnek újraéledés esetén World Boss harc során.
- A Skeleton Warrior Defender Thorn fejlesztése a kezdeti 40% helyett 50%-ot biztosít.
- A Shadow Skeleton Mage fejlesztés szükséges támadásai a shadow bolthoz 5-ről 4-re csökkentve.
- A Bone Skeleton Mage fejlesztése Fortify értéke 11%-ról 20%-ra nőtt.
- Az Iron Golem fejlesztés támadásai a Slam támadáshoz 5-ről 4-re csökkentve.
Paragon
- Az Essence Glyph bónuszai minden sebzésre érvényesek mostantól a korábbi csak Core Skillek helyett.
Aspectek
- A Splintering Aspect Bone Shard bónusz sebzése 50-100%-ról 60-30%-ra csökkent.
- Az Aspect of Plunging Darkness bónusz sebzése 50-100%-ról 75-125%-ra nőtt.
- A Coldbringer Aspect blizzard töltési ideje 10-ről 8 másodpercre csökkent.
- Az Aspect of Hungry Blood esélye hogy kilőjjön egy Blood Lancet 10-20%-ról 13-23%-ra nőtt.
- A Blood-soaked Aspect sebzése .15-.2-ről .24-.31-re nőtt.
- Az Aspect of Ultimate Shadow sebzése .16-.22-ről .43-.48-ra nőtt.
- Az Aspect of Grasping Veins bónusz krit sebzése 30-60%-ról 20-40%-ra csökkent.
- Az Osseous Gale Aspect bónusz Bone Storm időtartama 4-8-ról 5-10 másodpercre nőtt.
- Az Aspect of the Damned bónusz sebzése 30-40%-ról 40-50%-ra nőtt.
- A Blood-bathed Aspect Echo sebzés csökkentése 70-60%-ról 60-50%-ra csökkent.
- Az Aspect of Reanimation Skeleton bónusz sebzése 20-30%-ról 30-40%-ra nőtt.
Tárgyak
- A Bloodless Scream Essence gainje 2-5-ről 7-10-re nőtt.
- A Deathless Visage sebzése .25-.35-ről .28-.38-ra nőtt.
Képességek
- Az Advanced Rapid Fire időtartama 3-ról 5 másodpercre nőtt.
- A Caltrops képesség használatának sebessége 15%-kal nőtt, ennyivel gyorsabb most már elnyomni az adott képességet.
- Az Enhanced Cold Imbue Lucky Hit Chance-je 30%-ról 40%-ra nőtt.
- Az Enhanced Smoke Grenade bónusz sebzése 15%-ról 20%-ra nőtt.
- A Methodical Dash maximum töltési idő csökkentése 3-ról 4 másodpercre nőtt.
- Concealment Stealth időtartama 4-ről 5 másodpercre nőtt.
- Az Enhanced Dark Shroud esélye, hogy ne használják fel 10%-ról 14%-ra nőtt.
- A Supreme Death Trap töltési idő csökkentése 10-ről 12 másodpercre csökkent.
Passzívok
- Victimize Lucky Hit Chance 30%-ról 35%-ra nőtt.
- A Siphoning Strikesnak most már 75% Lucky Hit Chance-re van szüksége.
- A Rugged Damage Reduction a Damage over Time effektekkel szemben 5/10/15-ről 6/12/18-ra nőtt.
- A Mending Obscurity másodpercenkénti gyógyítása Stealth alatt 3/6/9%-ról 4/8/12%-ra nőtt.
- Aftermath Energy helyreállítása 25/50/75-ről 30/60/90-re nőtt.
Paragon
- Combat Glyph bónuszai minden sebzésre érvényesek mostantól a korábbi csak Core Skillek helyett.
- Eldritch Bounty Legendary Node időtartama 6-ról 9 másodpercre nőtt.
Specializációk
- Preparation Ultimate töltési idő csökkentése 4-ről 5 másodpercre nőtt.
Legendary Aspectek
- Aspect of Volatile Shadows sebzése .1075-.193-ról .2-.27-re nőtt.
- Icy Alchemist Aspect Chill 15%-ról 25%-ra nőtt.
- Shadowslicer Asspect sebzése 25-35%-ról 80-100%-ra nőtt.
- Toxic Alchemist sebzése 0.080-0.13-ról .11-.16-ra nőtt.
- Vengeful Aspect Lucky Hit Chance 30-50%-ról 40-60%-ra nőtt.
- Aspect of Imitated IKmbuements időtartama 5-ről 9 másodpercre nőtt.
- Aspect of Stolen Vigor gyógyítása .02-.06-ról .04-.08-ra nőtt.
- Aspect of Lethal Dusk Life of Kill időtartama 4-ről 6 másodpercre nőtt.
- Aspect of Noxious Ice bónusz sebzése 10-25%-ról 14-29%-ra nőtt.
- Aspect of Elusive Menace Dodge chance 1-5%-ról 3-7%-ra nőtt.
Tárgyak
- Skyhunter Energy gainje 15-25-ről 20-30-ra nőtt.
- Grasp of Shadow Lucky Hit Chance 20-30%-ról 24-34%-ra nőtt.
Képességek
- Az Enhanced Charged Bolts sebzése 24-ről 30%-ra nőtt és most már a Skill Ranks előnyeit élvezi.
- A Destructive Charged Bolts sebzés csökkentése 20%-ról 25%-ra nőtt.
- A Destructive Incinerate sebzés csökkentése 20%-ról 25%-ra csökkent.
- Az Ice Blades castja változott, a játékosok így jobban tudnak reagálni rá, gyorsabban castolhatnak, mozoghatnak vele.
- A Firebolt kezdeti sebzése 10%-ról 18%-ra nőtt.
- A Wizard Firewall maximum elérhető mana regenerációja 25%-ról 35%-ra nőtt.
- A Wizard Blizzard Core Skill mana költség csökkentése 10%-ról 20%-ra nőtt.
- A Supreme Deep Freeze töltési idő csökkentése 50%-ról 100%-ra nőtt.
Passzívok
- Az Elemental Dominance mostantól Mastery Skill hatással bír a Core Skill helyett.
- A Potent Warding időtartama 3-ről 9 másodpercre nőtt.
- A Protection Barrier időtartama 2-ről 3 másodpercre nőtt.
- Az Align the Elements sebzés csökkentése másodpercenként 1/2/3-ról 3/6/9-re nőtt.
- A Mana Shield sebzés csökkentése 5/10/15%-ról 7/14/21%-ra nőtt.
- A Devouring Blaze bónusz krit sebzése 10/20/30%-ról 7/14/21%-ra csökkent.
- A Devouring Blaze bónusz krit sebzése az Immobilized ellenfeleknek 25/50/75%-ról 10/20/30%-ra csökkent.
- A Fiery Surge Mana-regenje 10/20/30%-ról 15/30/45%-ra nőtt.
Paragon
- A Destruction Glyph bónuszai minden sebzésre érvényesek mostantól a korábbi csak Core Skillek helyett.
Enchantments
- A Spark Enchantment esélye hogy létrehozzon egy Crackling Energy-t 10%-ról 14%-ra nőtt.
- A Frozen Orb Enchantment cast-esélye 20%-ról 30%-ra nőtt.
- Az Incinerate Enchantment töltési ideje 18-ról 14 másodpercre csökkent.
- A Hydra Enchantment mana thresholdja 300-ról 200-ra csökkent.
Legendary Aspectek
- Az Aspect of Efficiency Mana költség csökkentése 10-20%-ról 15-25%-ra nőtt és Mastery Skillként viselkedik mostantól.
- Az Aspect of Armageddon sebzése .205-.25-ről .35-.4-re nőtt.
- Az Aspect of Shattered Stars sebzése .15-2-ről .2-.25-re nőtt.
- A Serpentine Aspect Hydra időtartam csökkentése 30-20%-ról 20-10%-ra csökkent.
- A Glacial Aspect Ice Spike bónusz sebzése a Frozen ellenfeleknek 25%-ról 15%-ra csökkent.
- A Glacial Aspect Ice Spike sebzése .2-.3-ról .25-.35-re nőtt.
- Az Aspect of the Frozen Tundra Ice Spike sebzése .25-.35-ről .3-.4-re nőtt.
- Az Aspect of the Frozen Wake Ice Spike sebzése .2-.3-ról .25-.35-re, és a Chill esélye 10%-ról 15%-ra nőtt.
- Az Aspect of Biting Cold esélye hogy Vulnerable státuszt rakjon a Frozen ellenfelekre 25-35%-ról 30-40%-ra nőtt.
- Az Encased Aspect Life and Mana visszatöltése másodpercenként 10-20%-ról 20-30%-ra nőtt.
- Stable Aspect esélye az ingyenes használatra 5-10%-ról 7-12%-ra nőtt.
- Az Aspect of Splintering Energy esélye hogy egy Lightning Speart idézzen meg 11-20%-ról 41-50%-ra nőtt.
- Az Aspect of the Unbroken Tether esélye a Chain Lightning chainsre 25-35%-ról 30-40%-ra nőtt.
Tárgyak
- Gloves of the Illuminator Fireball sebzés csökkentése 65-75%-ról 55-65%-ra csökkent.
- Az Esu Heirloom kritikus találati esélye a mozgási sebességből 15-25%-ról 20-30%-ra nőtt.
- Az Esadora Overflowing Cameo esélye hogy egy villámló novát eresszen szabadon 10%-ról 15%-ra nőtt.
Ne feledjétek, ez a Season 1-es változtatások egy szelete csupán. Ezen kívül érkeztek még új Unique itemek és Legendary Aspectek, Gameplay Update-ek és persze frissült a Tier List, innen is nyomunk egy F-et a Sorcikért.