Július 20-án indul a Diablo IV első szezonja, a fejlesztők pedig már élesítették az 1.1.0a frissítést, melyen az kezdetét veszi. Sanctuary például olyan szinten áll feje tetejére, mint azt képzelni sem mertük korábban.
Eddig sem volt könnyű dolga a rajongóknak a Unique tárgyakkal kapcsolatosan, a Blizzard pedig igyekszik figyelni a játékosok visszajelzéseire. Korábban ezért könnyítettek növelve azok drop rate-jén – nem beszélünk most a Shako bugról – azonban van egy olyan sejtésünk hogy az új tárgyak érkezése nagyjából a korábbi pályára fogja visszabillenteni az egyensúlyt. Nézzük is, milyen új tárgyak érkeznek pokoli karaktereink kezei közé.
Unique tárgyak
General - Ahavarion Spear of Lycander (Uber Unique Staff)
Biztosít egy véletlenszerű Shrine effectet 10-20 másodpercre miután megöltünk egy Elite ellenfelet. Ez a hatás 30 másodpercenként egyszer tud aktiválódni.
A staffhoz még külön Dev’ Note is érkezett, miszerint extrém ritka dropja van, és sok sikert kívánnak mindenkinek aki szeretné megszerezni azt.
Barbarian - Azurewrath (Unique Sword)
Egy Lucky Hit-et biztosító Unique kard, ami a Core Skilleknek 20% esélyt ad arra hogy lefagyassza az ellenfeleket 3 másodpercre, 0,75-1,5 Cold damaget kiosztva nekik.
Druid - Fleshrender (Unique One-Hand Mace)
A Debilitating Roar és Blood Howl 0,5-1 sebzést okoz a közelben lévő mérgezett ellenfeleknek.
Necromancer - Lidless Wall (Unique Shield)
Lucky Hit – Ha a Bone Storm aktív, egy ellenfelet kilökve azon kívülre 5-25% eséllyel spawnolhatunk egy újabb Bone Stormot az ellenfél pozíciójára. Minden aktív sacrifice bónusz növeli az esélyt 25%-kal és a maximális számát a potenciális Bone Stormoknak amink lehet eggyel.
És mivel 3 feláldozható bónuszunk van, egy max rollos tárggyal 100% eséllyel dobálhatunk extra Bone Stormokat az ellenfelekre… sok Necro lesz Season 1-ben úgy sejtjük! :)
Rogue – Eaglehorn (Unique Bow)
A Penetrating Shot 30-80% eséllyel lő egy nyilat, ami visszapattan a falakról és díszelemekről egyaránt. Ha az ellenfeleket sikerül hátulról eltalálni a képességgel, 3 másodpercre még vulnerable státuszt is kapnak.
Sorcerer - The Oculus (Unique Wand)
A Teleport Enchantment effektet ingyen használhatjuk. Evade közben, használva a Teleport Enchantmentet véletlenszerű pozícióra teleportál bennünket.
7 új Legendary Aspect
General
Audacity (Utility Aspect)
Amikor legalább 5 ellenfél van a közvetlen közeledben, stunnolod őket 2-4 másodpercre. A hatás csak 20 másodpercenként tud bekövetkezni.
Craven (Mobility Aspect)
20-40% mozgási sebességre teszel szert amikor slowed or chilled státuszú ellenféltől rohansz elfele.
Barbarian - Ancestral Charge (Offensive Aspect)
A Charge megidéz 4 Ancientet akik szintén Charge-olnak, 50-100% sebzést okozva a normál sebzés alapján.
Druid - Subterranean (Offensive Aspect)
Amennyiben a Poison Creeper’s aktív, úgy egyaránt elcastolja a Landslide-ot körülöttünk egy körben. Az Earth skillek mindeközben 10-20%-kal növelt sebzést osztanak ki a mérgezett ellenfelek számára.
Necromancer - Gore Quills (Offensive Aspect)
A Blood Lance némi Blood Orbot használva lándzsát formál. Ezek 20-50% sebzéssel rendelkeznek a normál sebzésünkhöz képest és azokat a célpontokat támadják először, akik “lándzsátlanok”.
Rogue - Pestilent Points (Offensive Aspect)
Minden harmadik cast a Puncture-ből Poison Imbue-val rendelkezik, ami 100-150%-os hatékonysággal bír.
Sorcerer - Searing Wards (Offensive Aspect)
Miután 200-100 manát elköltöttünk, a következő Firewall képességünket ingyen tudjuk elnyomni, továbbá minden érkező apró lövedéket elpusztítunk.
Az új tárgyak Eternal és Seasonal Realmben egyaránt elérhetőek. A Unique tárgyak csak World Tier IV-től, míg a Legendary Aspectek bármelyik World Tierben elérhetőek. Ne feledjétek, ez a Season 1-es változtatások egy szelete csupán. Ezen kívül érkeztek még Gameplay update-ek, Balance Update-ek és persze frissült a Tier List, innen is nyomunk egy F-et a Sorcikért.