A Star Wars Outlaws nem lesz egy többszáz órás befejezhetetlen óriás

A Star Wars Outlaws nem lesz egy többszáz órás befejezhetetlen óriás

Julian Gerighty kreatív igazgató rendszeresen elárul újdonságokat a Ubisoft készülő Csillagok háborúja-játékáról. 

Az egyik legjobban várt Star Wars-játékkal jelenleg a Ubisoft rendelkezik, az általuk fejlesztett Outlaws eddig teljesen meggyőzött minket. A nyílt világú játékról egyre több mindent árulnak el a franciák, Julian Gerighty kreatív igazgató különösen aktív, és folyamatosan csepegteti az információkat. 

Ahogy arról korábban beszámoltunk, a játékban nem lesznek procedurálisan generált bolygók, és mindegyikük nagyjából az Assassin's Creed: Odyssey két zónájával megegyező méretű lesz. Továbbá az is kiderült, hogy muszáj lesz kicsit megbarátkoznunk azzal, amivel Anakinnak soha nem ment: a homokkal. Ugyanis azt is elárulták, hogy visszatérhetünk a legendás Tatooine bolygóra, felfedezhetjük Mos Eisley-t és annak ikonikus kantinját. Sőt, még az alvilág urának, Jabbának is dolgozhatunk, vagy akár el is árulhatjuk, bár azt nem veszi jó néven.

Ezeket olvastad már?

Gerighty azóta sem állt le, és most arról rántotta le a leplet, hogy szeretnék elkerülni korábbi játékok azon hibáját, hogy túlságosan és felesleges felduzzasztják. Arra a kérdésre, hogy mit jelent számára a túl nagy játék, így válaszolt.

„A túl nagy egy olyan játék, amit az embereknek nem sikerül végigjátszaniuk, élvezniük és befejezniük. A mi célunk pedig az, hogy az embereket valóban egy nagyon sűrű, gazdag kalandba, nyílt világú kalandba vigyük, amit úgy tudnak ritmizálni, ahogyan akarnak. Tehát ez abszolút nem egy 200 vagy 300 órás epikus befejezhetetlen RPG. Ez egy nagyon koncentrált akció-kaland RPG, ami magával ragadja az embereket, és nagyon jól menedzselhető. A nyitott világ élménye azt jelenti, hogy szükséged van egy alapvető mennyiségű játszható területre, tereppel, akadályokkal, karakterekkel és épületekkel. És így nem feltétlenül lesznek egyszeri egzotikus küldetések az általunk létrehozott alapterületeken kívül” – fogalmazott.

Arra az égető kérdésre is válaszolt, hogy lesz-e a főszereplőnek, Kaynek fénykardja, de mint megtudtuk nem, mert nincs rá sem, szüksége sem igénye. Összességében még mindig nagyon bíztató ez a játék, csak félő, hogy ezekkel a nyilatkozatokkal már előre mossák a kezeiket, hogy miért nem lesz benne annyi tartalom, mint amire a rajongók számítanának. Reméljük végül erről nem lesz szó és tényleg csak az unalmas és felesleges részeket vágják le róla.

Kövess Minket!



Gamer szótár