Egyre csak számolják a napokat a LoL-os MMORPG megjelenésééig a rajongók.
A Riot Games kifejezetten sokat tesz azért az elmúlt hónapokban, hogy még inkább megismerhető legyen a csapatuk működése. Ez a transzparencia pozitív visszhangot váltott ki a közösségben, akik minden fejlesztői bejelentkezést úgy várnak, mint gimnazista a lyukasórát. Van azonban néhány projekt a világ egyik legnagyobb befolyással rendelkező kiadójánál, amiről kifejezetten keveset árultak el eddig. Ezek közül kiemelkedik az MMORPG, ami Runaterra világába kalauzolja majd el azokat, akik a League of Legendsből és Legends of Runeterrából megismert karakterekkel szeretnék eltölteni szabadidejük jelentős hányadát.
Ezeket olvastad már?
Hogyan lett újra a közbeszéd tárgya a LoL-os MMO?
A válasz a legújabb LoL-hős megjelenéséhez köthető. Briar, a vámpír dzsungeles heteken belül csatlakozhat a népes társasághoz, akikkel az Idézők szurdokában, valamint az Ordító szakadékban lehet farmolni a győzelmeket. A vérre éhező karakter kifejezetten látványos animációkat kapott, a játékmenete kellően izgalmasnak tűnik, azonban ennél többet nem igazán préseltek ki magukból a fejlesztők. A játékosok közül többen panaszkodnak arra, hogy a hős-hős közötti egyedi interakciók (voice line-ok) számát szinte a nullára csökkentették a rioterek, ami három dolgot jelenthet: vagy egyszerűen lusták, vagy rájöttek, hogy ezen a területen tudnak költséget csökkenteni, vagy máshova csoportosítják át az erőforrásokat, mint például az MMORPG-re. Egy WoW-dimenzióval mérhető videójáték megalkotása nem két perc alatt történik meg, hosszú évek, sőt évtizedek kellenek ahhoz, hogy minőségi alkotás hagyja el a tervezőasztalt.
Azt az elmúlt évek tapasztalatai mutatják, hogy a Riot maximalista, ha új IP-ról van szó. A Wild Rift óriási siker több kontinensen, a TFT a legnépszerűbb auto-chessé nőtte ki magát, egyedül a Legends of Runeterra nem tudta lenyomni a közvetlen vetélytársakat, pedig tényleg mindent megpróbáltak a programozók kisajtolni a gyűjtögetős kártyajáték alapreceptjéből. Az MMORPG-ről amit tudni lehet egyelőre, hogy garantáltan fejlesztés alatt áll. Akkor kommunikálnak majd konkrét megjelenési dátumot, amikor eljön ennek az ideje, kézzelfogható közelségbe kerül az, hogy bárki kipróbálhassa az új "WoW-killert". Folyamatosan igyekszik adagolni a kiadó az információkat, egyelőre ezzel kell beérnie mindenkinek, aki már tűkön ülve várja a debütálását.