Nem csak adtak, el is vettek: kikerültek a Szent Grálként kezelt parancsok a játékból.
Újabb frissítés érkezett a CS2-höz az éjjel, miután a Valve-nak is feltűnt az, hogy a játékosok gépe füstölni kezd, ha víz közelébe mennek. Nem, nem kaptunk módot arra, hogy kikapcsoljuk az egyébként gyönyörű vizet, de legalább már nem esik be az FPS, ha például Anubison megközelítjük azt. Aminek viszont sokan nem fognak örülni, hogy a Valve kivette azokat a múlthéten még Szent Grálként kezelt parancsokat, amelyekre mindenki esküdött, hogy jobbá teszik a játékot.
Miért is tették ezt? Nos, a frissítések listája alapján azért, mert valójában semmilyen hatása nem volt a játékban, csak a fejlesztés során felhasznált CS:GO-s kódból maradhatott benn a konzolparancsok között. Többek szerint ez nemes egyszerűséggel hazugság, mert ők bizony érezték a hatását a cl_interp és hasonló parancsoknak. Van, aki szerint most azért vették ki ezeket, mert eddig igenis volt hatásuk, csak a Valve nem akarja, hogy azokon a beállításokon játszanak az emberek. Míg mások örülnek, hogy kiderült: nem ők bénák, amiért nem látták a különbséget és nem dőltek be a placebónak. Nem mintha számítana, hogy melyik csoportba tartozol, mert a valóság az, hogy a bulinak vége, mostantól nem lehet ezeket állítani, mindenki ugyanazon beállításokkal fog játszani, ha akar, ha nem.
Ezeket olvastad már?
Persze nincs frissítés új bugok nélkül. Ugyanis lehet, hogy az említett bűvészkedésnek nem volt hatása a hálózati teljesítményre. De annak, hogy egyesek most úgy tapasztalják, mintha nem is lenne az embereknek hitboxa, még biztosan lesz:
I think the hitboxes are messed up pic.twitter.com/u0SSOQGDaY
— Trucklover86 (@Trucklover86) September 13, 2023
A szerencsésebbeknek pedig az a legnagyobb problémája jelenleg, hogy megváltozott és bugos több skin kinézete, köztük számtalan késé is. Van, amelyik még szebb is lett talán, de akad, ami egészen borzalmasan fest így. Ha téged is érint a dolog, írd meg, hogy milyen skined van és mit gondolsz róla a frissítés után!
A változások teljes listája
[PÁLYÁK]
- Több hibát javítottak az elérhető pályákon
[JÁTÉKMENET]
- Több hibát javítottak a molotov/gyújtógránát kapcsán
- Több hibát javítottak a füstgránát kapcsán
- Javították a sebzés jelzését, ha tűz általi sebzést kapunk
- Igazítottak a távcsöves fegyverek „kondenzcsíkján”, hogy belső nézetből is egyezen a találattal
- Több változást eszközöltek a lagkompenzáció kapcsán
- A játékos vertikális helyzete helyett mostantól azt láthatjuk a radaron, hogy melyik irányba néznek éppen
[PREMIER MECCSKERESÉS]
- Több hibát javítottak a UI-elemek kapcsán
[HANG]
- Változtattak a hangkeverésen
- Csökkentették a lövés, a lépések és a tárazás hangjára ható elzáródási és távolsági effekteket
- Egy kicsit növelték a hangok térhatását
- Javították a hibát, ami miatt rossz lépés vagy ugrás hangot lehetett hallani, ha valaki a talajra ugrott a magasból
- Javították a hibát, ami miatt a zene megállt DM végén
[VEGYES]
- Mostantól a vásárlásnál nem azt mutatja, hogy mennyi armorod van, hanem azt, hogy mennyi hiányzik a 100-hoz képest
- Különféle javítások a fegyverek, kesztyűk és matricák kapcsán (ez nem jött be, Valve)
- Javították a víz renderelési teljesítményét
- Minden késmodellhez hozzáadtak egy névcédula pozíciót
- Mostantól minden játékos hangereje külön állítható
- Több hibát javítottak a HUD kapcsán
- Hozzáadtak egy beállítást, amivel kikapcsolhatóak az animált avatarok
- Kivettek több régi hálózati convart, amelyek a CS:GO-ban használva voltak, de a CS2-ben semmilyen hatásuk nem volt