Unreal Engine 5-ön futó FPS-kiegészítőt kap az EVE Online

Unreal Engine 5-ön futó FPS-kiegészítőt kap az EVE Online

Ígéretesen néz ki az EVE Online fejlesztőinek legújabb FPS-kísérlete, a Vanguard.

A Project Nova ugyan halott, de az EVE Online játékosainak így is lesz miért örülnie idén. Ugyanis a tavaly belengetett Vanguard hamarosan valósággá válik! Ha pedig ez nem lenne elég, akkor a 2003 óta futó MMO egy új kiegészítőt is kapni fog Havoc néven, ami további újdonságokat hoz majd a klasszikus játék világába.

Az EVE Vanguard egy multiplayer FPS lesz és szorosan kapcsolódni fog az EVE Online-hoz. A modul decemberben érkezik és az Unreal Engine 5 duruzsol majd alatta. A megjelenéskor a prémium előfizetők, vagyis az Omega-játékosok próbálhatják ki a Vanguardot először. Egyelőre nem tudni, hogy utána pontosan hogyan és kik férhetnek majd hozzá. Mármint, ha jól sül el, akkor akár önmagában is érdekes lehetne azoknak, akik nem szeretnék behozni húsz évnyi MMO-s lemaradását. Viszont azt is megértjük, ha a CCP Games inkább összefogni és nem széthúzni szeretné ezzel a játékosbázisát.

Ezeket olvastad már?

Bár az FPS-modul az EVE Online kliensében lesz elérhető, itt nem a már létező Capsuleerünkkel, hanem új karakterekkel lehet majd játszani – ők a Vanguardok. A bolygók felszínein zajló kalandokba egyedül vagy akár négyfős csapatokban is belevághatunk majd és a tetteink hatással lesznek a játék univerzumára, ami ígéretesen hangzik. Viszont a játékmenetből egyelőre csak néhány kép került ki, szóval a további részletekre még várnunk kell. Addig is, ezeket az alábbi galériánkban ti is megnézhetitek:

Ami a Havocot illeti, ebben szebb grafikát és rengeteg új tartalmat adnak a fejlesztők, például új hajókat és két kalóz frakciót. Ez a kiegészítő november 14-én jelenik meg és ezért már ki is adtak egy ízelítőt abból, ami ránk vár:

Galéria

Kövess Minket!



Gamer szótár