Fellélegezhetnek a Wonder Woman rajongók, nem lesz Fortnite a játékból

Fellélegezhetnek a Wonder Woman rajongók, nem lesz Fortnite a játékból

A Warner Bros. Games CEO-ja korábban azt mondta, hogy a live service játékokban látják a jövőt. Szerencsére akadnak majd kivételek.

A 2021-es Game Awards-on jelentették be, hogy a Monolith Productions gondozásában készül egy Wonder Womanről szóló játék. A stúdió neve sokaknak csenghet ismerősen, hiszen a Middle-earth: Shadow of Mordort és a Middle-earth: Shadow of Wart is nekik köszönhetjük. Viszont eddig nem mondtak túl sokat a projektről, csupán annyit, hogy egy nyílt világú akciójátékot akarnak csinálni, ami Diana életét követi majd végig. A tervek szerint szorosan együttműködnek majd a DC-vel, ami már akkor is egy jó jel volt.

Az viszont már kevésbé hangzott jól, hogy egyre több pletyka terjedt arról, miszerint korunk trendjeit követve egy live service game, vagyis játék mint szolgáltatás lesz a Wonder Woman. Ez röviden annyit takar, hogy a megjelenést követően még hosszú évekig támogatják a játékot a fejlesztők, de cserében telepakolják mikrotranzakciókkal, előfizetéses csomagokkal – lásd Fortnite, CoD Warzone. Ezt a tényt látszott megerősíteni az is, hogy a Wccftech riportja szerint a Monolith pont olyan alkalmazottakat keresett, akik az ilyen játékokhoz értenek.

Ezeket olvastad már?

De egy friss jelentés sem szolgált jobb hírrel a kérdésben. David Zaslav, a Warner Bros. Games CEO-ja ugyanis nemrég azt mondta, hogy a live service játékok felé akarnak elmozdulni. Ez azt jelenté az ő olvasatában, hogy a legsikeresebb játékaikat úgy kell megreformálni, hogy azok minél jobban illeszkedjenek a live service és a free-to-play modellekbe, mert így tovább életben lehet őket tartani, tehát több pénzt is hoznak a konyhára.

Szerencsére a Warner Bros. reagált a Wonder Womannel kapcsolatos értesülésekre és a legnagyobb örömünkre a kiadó megcáfolta ezeket egy, az amerikai IGN-nek adott nyilatkozatukban:

„A Wonder Woman egy egyjátékos akció-kaland lesz, aminek a helyszíne egy dinamikus nyílt világ. Ez a külső nézetes élmény lehetővé teszi, hogy a játékosok a themüszkirai Dianává váljanak és megismerjenek egy eredeti történetet a DC univerzumán belül, miközben a [cím a Monolith Middle-earth játékaiból ismert] nemezis-rendszert is tartalmazza. A Wonder Womant nem játék mint szolgáltatásnak tervezzük.”

Kövess Minket!



Gamer szótár