Már az is baj, ha meztelen karaktereket szeretnének nézni a gamerek játék közben?

Már az is baj, ha meztelen karaktereket szeretnének nézni a gamerek játék közben?

Nem mindenki tűri meg, hogy léteznek ilyen a rajongók által készített extra tartalmak.

Még hónapokkal ezelőtt történt egy nagyon-nagyon furcsa eset egy hivatalos Street Fighter 6-versenyen. A Corner2Corner eseményén a versenybírók és lebonyolítók nem végeztek elég alapos munkát, ezért bennmaradt a játékban egy nude mod, ami Chun Lit ábrázolja a jellegzetes öltözéke nélkül. Bár az eset hónapokkal ezelőtt történt, a Capcom csak most döntött úgy, hogy ideje megosztaniuk a gamerekkel a saját állásfoglalásukat. A kiadó nem rejtette véka alá a véleményét, ha nem is háborút indított a modok ellen, de mindenképpen felhívta a figyelmet arra, hogy a mostani trendek nem a helyes irányba haladnak.

Ezeket olvastad már?

Mi a baja a Capcomnak a modokkal?

A világ egyik legnagyobb videójátékos kiadó-fejlesztője szerint minden mod tulajdonképpen csalásnak számít, bár azzal tisztában vannak, hogy megkerülhetetlen tényezői a PC-s világnak. A modderek többsége tényleg azért nyúl bele a programkódba, hogy valami pozitív hatást elérjen az adott alkotás kapcsán. Vannak azonban olyanok, akik arra törekednek, hogy olyan modokat hozzanak létre, amelyek az általános "közrendet" és morált szeretnék felrúgni. Ezekkel van a valódi probléma a Capcom szerint. Amikor a fejlesztőcsapat azért dolgozik éjt nappallá téve, hogy egy minőségi végeredmény gördüljön le a szalagról, majd jönnek a "káros" modderek, akik keresztülhúzzák a készítők számításait.

Ami biztos, hogy a Capcom véleménye csak egy a rengeteg közül. A moddereket különösképpen nem érdekli, hogy milyen álláspontok keringenek a neten, ameddig őket nem korlátozza senki. A jövőben ugyanúgy számítani lehet arra, hogy Chun Li és a többi harcos bizony ledobja a textilt, ha a játékosok úgy akarják. A "tilt-tűr-támogat" felosztásban mindig is a "tűr" volt az általános vezérelv, amióta kiadták az első PC-s videójátékot, ezt sosem szabad elfelejteni.

Kövess Minket!



Gamer szótár


Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések