Valószínű, hogy ettől függetlenül egy szuper játékot kapunk, de az biztos, hogy ez sokat elvesz az élvezetből.
Egyre közeledünk a Dragon's Dogma 2 március 22-ei megjelenéséhez, mely a Capcom első 70 dolláros címe, és hosszú évek óta Hideaki Itsuno első AAA-kiadású játéka lesz. Miután sikeresen újjáélesztették a Devil May Cry franchise-t, most a Dragon's Dogmán a sor. Nemrég számoltam be arról, hogy a fejlesztő – Hideaki – szerint csak az unalmas játékokba kell gyorsutazás, éppen ezért az új játékukba ez egy összetettebb rendszerrel lesz megoldva. Ezt a bejelentést örömmel nyugtáztuk, ugyanis tényleg izgalmas terveket vázoltak fel, azonban úgy tűnik, hogy arról viszont elfelejtettek szólni nekik, hogy ma már nagyon gáz, ha egy maximum 30 FPS-sel futó játékot adnak ki a kezeik közül.
Bennfentes információk szerint a közelgő RPG-hez – konzolokon – egyáltalán nem terveztek 60-as képkockasebességet, mely hír hitelességét több adat is alátámasztja. Elsősorban már két hónap sincs a debütálásig, a Capcom pedig hallgat a PS5-höz és az Xbox Series S/X-hez tervezett FPS célokról. Továbbá a játék rendszerkövetelménye Steamen 30 FPS-hez minimum a Ryzen 5 3600 CPU-t igényli, ami körülbelül egyenértékű az előbb említett konzolok CPU-jának a teljesítményével.
Úgy tűnik tehát, hogy ezt a nyílt világú RPG-t csak a PC-sek lesznek képesek 60 FPS-sel élvezni, a többieknek le kell mondaniuk erről. Ettől függetlenül valószínűleg egy szuper játékot fogunk kapni, de ez biztosan megosztó lesz a közösség körében, és sokan ennek okán tehetnek le a vásárlásról – főleg, hogy egy 70 dolláros címről van szó, mely kategóriában ez kirívó eset.