A Rise of the Roninban egyetlen választás lehet a különbség aközött, hogy valaki a leghűségesebb harcostársunk lesz, vagy éppen a legádázabb ellenfelünk.
Egyre közelebb van március 22., azaz a Rise of the Ronin megjelenésének napja. A 19. századi Japán legsötétebb korszakát bemutató játékról fejlesztői naplókban mesélnek a fejlesztők, hogy a várva várt premierig véletlenül se feledkezzünk meg a ránk váró kalandról. Miután az előző részekben a látványos világáról, valamint a történelmi hátteréről is hosszasan csevegtek a Team Ninja munkatársai, úgy döntöttek, hogy a legújabb Rise of the Ronin fejlesztői naplóban, hogy a választási lehetőségekről, ezen keresztül pedig a Rise of the Ronin nyitottságáról számolnak be a nagyérdeműnek.
„Az ügy” címre hallgató fejlesztői napló legfontosabb megállapítása, hogy roninként nincs mesterünk, így semmi és senki sem köti meg a kezünket. Ez azt jelenti, hogy könnyedén állást foglalhatunk a történet számtalan pontján. Cserében a döntéseinknek ára lesz, hiszen a szabadság miatt a különböző frakciók között úgy kell navigálnunk, hogy az a végén nekünk tetsző eredményekhez vezessen. Mert például amikor valakinek segítünk, akkor azzal lehet valaki másnak ártunk. De ugyanez igaz a fontosabb karakterekre is: egyetlen választás lehet a különbség aközött, hogy valaki a leghűségesebb harcostársunk lesz a történet hátralévő részében, vagy éppen a legádázabb ellenfelünk, azaz egy boss, akivel meg kell küzdeni a haladásért.
Ezeket olvastad már?
A döntések miatt többféle módon is lehetséges eljutni a játék végére. Ez a fejlesztők szerint ahhoz fog vezetni, hogy az emberek többször is nekifutnak majd a Rise of the Ronin kijátszásának, illetve a barátaikkal arról fognak beszélgetni, hogy ők mit és hogyan csináltak. Persze nem ez volt az egyetlen érdekess gondolat a legújabb videóban. Például abba is betekintést nyerhettünk, hogy hogyan készült a játék zenéje, és miért döntöttek úgy, hogy egy ennyire nyitott történetet csinálnak: