A közösség egy része csalódott lesz a kapott válasz miatt.
Az Arrowhead Game Studios által fejlesztett Helldivers 2, a február eleji megjelenése óta megállíthatatlanul hasít. A játékosok egyszerűen odavannak a megalkotott világért, és vállt vállnak vetve küzdenek, hogy azon minden szegletébe elhozzák a szabadságot. Ahogy haladunk előre az időben, a cím szépen lassan egyre több korábbi sikertörténetet utasít a háta mögé, ezzel pedig újabb mérföldeket ér el, és még ki tudja, hogy hol a vége. Sok millióan vásárolták meg a játékot, és minden pillanatban százezrek élvezik azt.
Természetesen nem létezik tökéletes alkotás, és a Helldivers 2 is rendelkezik olyan funkciókkal, amik kissé megosztják a közösséget. Rengetegen kérik például a fejlesztőket, hogy távolítsák el a játékból a baráti tüzet, hiszen kimondottan bosszantó, mikor egy stratégiailag fontos pillanatban véletlenül a társunkkal végzünk. Johan Pilestedt – az Arrowhead Game Studios vezetője – erre reagált a napokban.
"Ha a golyóid képesek megölni az ellenséget, és az ellenség képes megölni téged, akkor a logika azt diktálja, hogy a golyóidnak képesnek kell lenniük a barátaid megölésére is... és... véletlenül le is szőnyegbombázhatod a barátaidat (ez vicces)." – mondta Pilestedt.
Összességében teljesen igaza van a vezérigazgatónak, hiszen ez is nagyban hozzáad a játék valósághűségéhez – ha beszélhetünk ilyenről, egy sci-fi esetében. Valószínűleg csak túlságosan elkényelmesedtünk, hiszen számtalan online játékból lett eltávolítva a friendly fire, hogy ezzel is könnyítsék a helyzetünket. Nos, erre a Helldivers 2-ben a jelek szerint nem fog sok kerülni, úgyhogy érdemes megszoknunk.
Ezeket olvastad már?