Megérte várni a Rise of the Roninra a tesztek alapján

Megérte várni a Rise of the Roninra a tesztek alapján

Ha szereted Japánt, akkor könnyen rabul ejthet a Nioh fejlesztőinek PlayStation 5 exkluzív játéka.

Harminc évvel ezelőtt a Dead or Alive-val robbant be a Team Ninja a köztudatba, az utóbbi években pedig a Nioh nevű szériájuk tartotta őket ott. Most viszont a soulslike-játékaik sikerén felbuzdulva elhozták a Rise of the Ronint, ami PlayStation exkluzív címként arra tesz kísérletet, hogy az Assassin's Creedek és a Ghost of Tsushima alternatívája legyen, miközben egy kicsit a saját jogán is szeretne érvényesülni. A kiadást megelőző fejlesztői naplókban már láthattuk, hogy nagy odaadással dolgozott a csapat. Persze a puding próbája az evés.

A 19. századi Japánt megelevenítő, polgárháborús történettel operáló Rise of the Ronint nagy várakozás előzte meg. Egyrészt a megidézett korszak és helyszínek, másrészt a már említett műfaji keretek miatt. A grafikát ugyan sokan szapulták, amikor végre megjelentek a játékról az első vélemények, rövidebb videók. Egyesek szerint úgy néz ki a játék, mintha generációkkal lenne lemaradva, ami azért túlzás. A settingre viszont már akkor sem volt panasz, és bizony most sem lesz. A PC Guru tesztje alapján legfeljebb a víztől lehet írtózni, de a körítés, a sandbox-játékmenet és a harcrendszer kifejezetten erős lett – esetleg az auto-lockon finomíthattak volna.

Ha kíváncsiak vagytok rá, hogy mit gondolt még a Rise of the Roninról az azt tesztelő Britpopper, akkor érdemes elolvasni/megnézni a PC Guru alábbi írásos és videós tesztjeit a játékról:

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések