Mi történt a játékosok túlnyomó többségével?
A Palworld január 19-én jelent meg, és mondhatni, hogy pillanatok alatt letarolta az egész gaming világot. A fejlesztők tökéletesen ráéreztek arra, hogy mire vágynak a játékosok, és megalkottak egy olyan világot, ahol a közösség gazdálkodhat, építkezhet, és első sorban pedig begyűjthet számtalan különböző Palt – a Pokémonok itteni megfelelői –, melyek segíteni fogják a kalandok során. Ez a nyílt világú multiplayer játék, ahol túlélésé és a craftolásé a főszerep, olyannyira felkapott lett, hogy Steamen ő az a cím, mellyel egyidejűleg a második legtöbben játszottak az idők során – 2,1 millióan. Természetesen mint mindig, idővel most is csökkent a lelkesedés, és ez a szám március elejére már „csak" 275 ezer volt, mostanra pedig egészen 70 ezerig zuhant. Ez elsőre rémisztően hathat, azonban nincsen miért aggódnunk.
A játék olyan eredményeket produkált, melyek hosszú távon nem fenntarthatóak, főleg, hogy nem rendelkezik élő szolgáltatással, így a vásárlóknak nem kell minden nap belépniük a Palworldbe, hogy küldetéseket teljesítsenek, hiszen nem maradnak le semmiről. A Pocketpair – fejlesztők – pedig egy hosszútávú projektként tekint a játékra, és már közzé is tették, hogy milyen további fejlesztésekre számíthatunk a korai hozzáférés során – többek között jön a PvP, a Pal Arena, a Raid Bosses és meglesz csinálva a crossplay is.
Ezek tudatában tehát felesleges aggódnunk, hiszen számtalan gamer könyvtárában ott lapul a Palworld, és az frissítések bekerülésekor ismételten meg lesz nyitva. A kérdés csak az, hogy erre mikor kerül sor.
Ezeket olvastad már?