Egy ex-CoD fejlesztő elárulta, hogy eredetileg nem Battle Royale-nak indult a Warzone

Egy ex-CoD fejlesztő elárulta, hogy eredetileg nem Battle Royale-nak indult a Warzone

Először teljesen mást szeretett volna készíteni a stúdió, de szerencsére a Battle Royale mellett döntöttek.

A Battle Royale műfaj elképesztően felkapott lett 2017-től kezdve, és a mai napig hatalmas játékosbázissal rendelkezik néhány ilyen cím, melyeknek sikerült kiállni az idő próbáját. A Call of Duty: Warzone is közéjük tartozik, és annak ellenére, hogy versenytársaitól jó pár évvel lemaradva debütált, sikerült az egyik legelismertebb Battle Royale-lá válnia mellyel napi szinten milliók játszanak. Michael Gummelt – ex-CoD fejlesztő – egy interjú során elárulta, hogy a Warzone eredetileg teljesen máshogy nézett volna ki, és csak kicsin múlt, hogy most ne a BR-ek egyik képviselőjeként beszéljünk róla, hanem sokkal inkább egy GTA Online klónként.

„Mindenféle prototípust készítettünk, amelyek végül nem készültek el. Voltak küldetések a térképen, és volt mesterséges intelligencia is a térképen, melyek bekerültek a pályára, amit te körbejárhattál, és harcolhattál más csapatokkal, de olyan mesterséges intelligencia ellen is, amelyek szintén ezeken a területeken voltak" – mesélte Gummelt.

A legfőbb indok akkoriban egy GTA Online klón készítése mellett az volt, hogy minél nagyobb közönség számára tegyék élvezhetővé a játékot. Úgy gondolták, hogy egy olyan világ létrehozása, ahova bármikor beléphetnek a résztvevők, hogy küldetéseket és egyéb tevékenységeket végezzenek, nagyobb népszerűségnek örvendhetne. Végül mégis a Battle Royale mellett döntöttek, és mennyire jól tették. Ettől függetlenül nem vetették el korábbi terveiket sem, mivel ezek egy részét beépítették a DMZ-be, vagy később hozzáadták a Warzone 2.0-hoz.

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Gaming - Könyörtelen zombimóddal bővül a Steam legrealisztikusabb FPS játéka

Nem sokan szeretik a realisztikus és élethű játékokat, de azért akad néhány, amely ennek ellenére is egy komoly kis rajongóbázisra tett szert. A FPS-ek között pontosan ilyen a BODYCAM is, az Unreal Engine 5-ben készült alkotás tényleg elképesztő élményt kínált már eddig is ezen a téren. Most viszont új irányt vettek a fejlesztők, novemberben ugyanis érkezik a Zombimód.

Gaming - Volt egy Splinter Cell-szerű játéka a Rockstarnak, de örökre elveszett

Évekig reménykedhettünk benne, de a Rockstar Games végül hivatalosan is törölte a hidegháborús kémjátékot. Dan Houser elmondta, hogy több verziót is papírra vettek, és ami a filmekben jól működik, az a videojátékban nem feltétlen, így a projekt nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.

Közvetítések