Ennyi példányban kelt el a Dragon's Dogma 2 egy hét alatt

Ennyi példányban kelt el a Dragon's Dogma 2 egy hét alatt

Úgy viszik mint a cukrot, és ez nem véletlen.

Egy hete jelent meg a Dragon's Dogma 2, az idei év egyik legjobban várt játéka. A Capcom által kiadott, és Hideaki Itsuno által fejlesztett cím, a 2013-as Dragon's Dogma: Dark Arisen folytatása. A rajongók elképesztően nagy elvárással voltak felé, azonban a debütálását követően elég vegyesek a vele kapcsolatos vélemények. Maga a játék elképesztően izgalmas és monumentális, ezért nem csoda, hogy Metacritic-en 85 pontot kapott a maximális 100-ból, viszont a játékosok visszajelzései már nem ennyire rózsásak. A közösséget lesújtotta a látvány, ami az első belépéskor fogadta őket, hiszen a Dragon's Dogma 2 csordultig van mikrotranzakciós elemekkel, melyek közül néhány olyannyira jelentőségteljes, hogy részben pay to winné teszi a játékot. Úgy tűnik azonban, hogy végül ez sem tudta elvenni az érdeklődők kedvét, hiszen egy hét leforgása alatt hatalmas példányszámban kelt el.

A minap került bejelentésre, hogy a vásárlások száma átlépte a 2,5 milliós lélektani határt, így a franchise összesítve elérte a 10 millió eladást. Ennek fényében még elképesztőbb a második rész teljesítése, hiszen egy hét alatt elérte az egyharmadát annak, amihez a Dark Arisennek több mint 10 évre volt szüksége.

A rajongók szép lassan megbékéltek a mikrotranzakciós elemekkel, hiszen a kiváló játékélmény ezt könnyedén elfeledtette velük. Mostanra pedig az is kiderült, hogy hamarosan hatalmas kiegészítőt hoz nekik a Capcom, ami számtalan újdonsággal frissíti majd fel ezt a fantasy világot.

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Gaming - Veszélyes hirdetések rejtőzhetnek a keresési eredményekben:  hogyan ismerjük fel ezeket? (X)

Annak ellenére, hogy egyre többen használnak hirdetésblokkolókat és kifinomult biztonsági szoftvereket, a hirdetéseken keresztül terjedő rosszindulatú szoftverek még mindig nagy problémát jelentenek az ESET kiberbiztonsági szakértői szerint — különösen, ha azok legitim webhelyek hirdetéseiként jelennek meg. Árulkodó adat, hogy 2023-ban a Google több mint 1 milliárd hirdetést blokkolt vagy távolított el, amelyek között számos rosszindulatú programokat népszerűsítő reklám is volt.