Hideaki Itsuno hasonló élményt akar nyújtani a játékosoknak, mint a Grand Theft Auto legutóbbi része.
Heteken belül érkezik a Capcom következő nagy dobása, a Dragon's Dogma 2. Hatalmas elvárásokkal vagyunk ezen nyílt világú fantasy RPG felé, hiszen Hideaki Itsuno – a játék fejlesztője – állítása szerint sok újdonságot fog tartalmazni, például a gyorsutazás terén. Mindenkit lesokkolt a hír, miszerint csupán 30 FPS-sel leszünk képesek futtatni a játékot, azonban azóta megnyugtattak bennünket, hogy ezek csak pletykák, és korlátlan képfrissítésre számíthatunk. Az ember azt hinné, hogy egy sárkányokkal, varázslókkal és kardokkal teli világ olyan alkotásokból inspirálódik, mint például a Dungeons and Dragons vagy a Gyűrűk Ura, azonban Itsuno elárulta, hogy számára meglepő módon a GTA 5 szolgált mintaként.
„A GTA V elég nagy inspirációt jelentett számomra abban a tekintetben, hogy hogyan tud több feltörekvő játékrendszert olyan kielégítő élménnyé kombinálni, amely szabadságot ad a játékosok számára abban, hogy szabadon eldönthetik, mit csinálnak” – mondta a rendező egy interjú során.
Itsuno tovább áradozott a GTA 5-ről, és elmondta mennyire csodálja, hogy az lehetővé teszi a közösség számára, hogy különböző olyan eseményekben és akciókban vegyenek részt, mint például egy bank kirablása, majd a rendőrség lehagyása. Ezeket a történéseket a játék folyamatosan kordában tartja, és anélkül belecsöppenhetünk az egyikből a másikba, hogy bárhova be vagy ki kéne lépnünk. Két szóban összefoglalva a szándékos káosz volt az ami megihlette.
Már az eredeti Dragon's Dogma is híres volt a játékosoknak nyújtott szabadságról, azonban ezt a második rész kész új szintre emelni. „Ilyen élményt szeretnék nyújtani a Dragon's Dogma 2-vel" – utalt a GTA 5-re a fejlesztő. Ezek fényében még izgatottabban várjuk a március 22-ei dátumot, amikor is elérhető lesz PC-re, PlayStation 5-re, valamint Xbox Series S és X-re is. Addig hangolódjunk rá a legújabb előzetessel:
Ezeket olvastad már?