Természetesen találtak rá módot, hogy ennél is több reklámot nézhessünk.
Ha szóba kerül a YouTube és a reklám páros, akkor valószínűleg nem pozitív gondolatok ugranak be az embereknek, inkább rögtön ökölbe szorul a kezük – legalábbis én így vagyok vele. Az elmúlt években rohamosan nő a különböző online felületeken szembejövő reklámok száma, és ez alól a legnagyobb videómegosztó platform sem kivétel. Már egy pár perces videót sem lehet megnézni anélkül, hogy ne szakítanák meg többször a tartalmat általában valami teljesen irreleváns dologgal, arról nem is beszélve, hogy az elején kénytelenek vagyunk végigvárni általában több blokkot is. Oké, hogy elérhető a YouTube Prémium, ahol havi pár ezer forintért megszabadulhatunk ettől a tehertől, de ma már annyi előfizetéses rendszerre kénytelen beruházni egy átlagos felhasználó, hogy teljesen érthető, ha nem szeretné tetőzni a dolgot. Mindezek ellenére úgy tűnik, hogy idővel muszáj lesz, hiszen a YouTube most is talált egy új módot arra, hogy még több reklámmal bombázhasson bennünket.
„Az első negyedévben erős érdeklődést tapasztaltunk a hirdetések szüneteltetési kísérleti programjának bevezetése kapcsán, ami egy új megszakítás nélküli hirdetési formátum, mely akkor jelenik meg, amikor a felhasználók szüneteltetik organikus tartalmaikat." – mondta Philipp Schindler, Google vezérigazgató-helyettese.
Az utóbbi időkben a televíziós készülékeken tesztelték azt a funkciót, hogy ha a felhasználók leállítják az adást, akkor is reklámok jelenjenek meg a képernyőn. Ez kimondottan jó eredményeket hozott, így a cég már azon dolgozik, hogy miként vezessék ezt be globálisan. Úgy tűnik mindent követ megmozgatnak, hogy nagyobb teret adhassanak a hirdetéseknek, ez pedig idővel addig fajul, míg kénytelenek leszünk előfizetni.
Ezeket olvastad már?