Sok hiba van még a tegnap kiadott, korai hozzáférésű Gray Zone Warfare-ben, de látszik a fény az alagút végén.
Az első visszajelzések alapján még nem veszi fel a Rainbow Sixszel, az Operation Flashpointtal, a SWAT-tal, az ARMA-val, a Tarkovval, de még a Call of Duty-val sem a versenyt a tegnap megjelent, egyelőre korai hozzáférésben elérhető Gray Zone Warfare. A taktikai FPS-ek új királya ezért még várhat a koronájára – a Steamen megjelenő vélemények alapján – legalább fél-egy évet is. Persze ez nem jelenti azt, hogy játszhatatlan. Sőt, ahhoz képest, hogy még mennyire a fejlesztés elején jár, sokan egészen ígéretesnek tartják a játékot.
De mennyi is az a sok? Nos, ha hihetünk a fejlesztőknek, akkor 24 óra sem kellett hozzá, hogy elérjenek 400 ezer eladott példányig a debütálást követően. Bár a cikk írásának pillanatában a közel 17 ezer értékelésből látható, hogy voltak, akik inkább visszakérték a kiadástól függően 35 vagy akár 100 eurót is kóstáló program árát, azért nem annyira rossz a helyzet. A pozitívan értékelők szemében leginkább az segített ebbe az irányba billenteni a mérleget, hogy ez egy korai hozzáférésű cím, tehát így is kezelték. Míg a túloldalon leginkább arra panaszkodnak, hogy a sok-sok pénzért megvett skinek elbugolnak, továbbá a játék hajlamos rendszeresen kifagyni.
Ezeket olvastad már?
Mindennek fényében mi is csak azt tudjuk tanácsolni, hogy legyetek körültekintőek a váráslás előtt. Ne gondoljátok azt, hogy egy steames premier már azt jelenti, hogy a játék készen áll és nem lesznek benne akár egészen undorító hibák is. Mivel a játék felkapott, könnyű tájékozódni streameken, cikkekben arról, hogy milyen állapotban van a Gray Zone Warfare. Ha pedig nem tetszik, érdemes lehet kivárni inkább, mint sem túl korán fejest ugrani bele. A fejlesztők láthatóan próbálnak minél több mindent gyorsan javítani, az eladások alapján pedig nagy butaság lenne a részükről, ha magukra hagynák a játékot és lelépnének a pénzzel (khmm, The Day Before).