Játékfejlesztő lesz GeT_RiGhTból? Roguelike FPS-en dolgozik a legenda

Játékfejlesztő lesz GeT_RiGhTból? Roguelike FPS-en dolgozik a legenda

Régi jó barátjával és egykori csapattársával, friberggel együtt csatlakozott egy stúdióhoz GeT_RiGhT.

GeT_RiGhTot ritkán látni a Counter-Strike-os közegben a visszavonulása óta, vagy legalábbis keresni kell a legendát, ha szeretnénk felőle hallani. A Dignitas feloszlását követően a többség vagy a saját streamjein – ahol mindenfélét szokott játszani – fut bele, vagy a Majorök közvetítésein is fel-feltűnik általában néhány perc erejéig. Legutóbb például Koppenhágában is volt egy nagyon rövid szegmens, amikor kiállt a színpadra és köszöntötte a nézőket. Esetleg még az lehet opció, ha egy szponzor kiviszi őt egy rendezvényre, ilyen formában mi is beszélhettünk vele tavaly az IEM Köln során:

De akkor mégis mit csinál GeT_RiGhT, ha „nyugdíjasként” már nem a CS-t grindolja naphosszat? Nos, úgy fest, hogy például játékot fejleszt! Nemrég ugyanis bejelentette a svéd legenda, hogy régi csapattársával és jó barátjával, friberggel együtt csatlakoztak a stockholmi GD Studióhoz, amely jelenleg a korai hozzáférésben (akciósan 14,24 euróért) elérhető Diabotical Rogue című játékot készíti. Ez az online, roguelike FPS egészen érdekesnek tűnik már alapból is, hiszen van benne egy kis Overwatch, Team Fortress 2 és Apex Legends, de egy kis Risk of Rain 2 és Slay the Spire is.

Ezeket olvastad már?

Jelenleg a Diabotical Rogue-ban két játékmód van, egy 4v4 Wipeout és egy 16v16 Warmup. Nagyon leegyszerűsítve a dolgot, a meccsek elején három ruha közül lehet választani, majd az ahhoz tartozó képességeket fejleszthetjük attól függően, hogyan halad a meccs. Emellé pedig pörgős játékmenet, valorantos látvány és jó zene párosul – utóbbiért az egykori youtuber, Seth Everman felel.

Azonban GeT_RiGhT és friberg segítségével jön majd egy kompetitív mód is, ami a mostani játékmódokhoz képest sokkal inkább egy MOBA-ra fog hasonlítani. Természetesen a fentebb leírt, látott dolgok is maradnak, tehát a motorháztető alatt ez egy roguelike FPS marad. A változás inkább az elérhető ruhák, fejlesztések számában, az ezek közötti balanszban lesz és a pályadizájnokban lehet tettenérhető. Ezt az új játékmódot Project One Shot névre keresztelték, és valószínűleg hallani fogunk még róla, mert benne van a pakliban, hogy a Valve Deadlockjával is versenyre kelhet majd, mert egyértelműen az a cél, hogy e-sport legyen belőle és nagyon hasonló műfajok mezsgyéin mozognak.

Borítókép: HLTV/MAKKU & GD Studio

Kövess Minket!



Gamer szótár