Célba ért a hiszti, könnyebb lett az Elden Ring DLC

Célba ért a hiszti, könnyebb lett az Elden Ring DLC

Tömegesen szenvedtek a játékosok a Shadow of the Erdtree főnökeivel, de ez most megváltozhat.

Lassan egy hete, hogy megjelent a nagy sikerű 2022-es Elden Ring első és egyben utolsó kiegészítője, a Shadow of the Erdtree. A FromSoftware pár éve megalkotta a közel tökéletes soulslike játékot, melyet máig 25 millióan próbáltak ki, így nem csoda, hogy brutális érdeklődés övezte a hozzá kapcsolódó, hosszú időn át készülő DLC-t. Sajnos a debütálás nem sikerült megfelelően, és a játékosok eléggé lebombázták Steames értékelésekkel a játékot, hiszen jó pár hibába és optimalizálási problémákba ütköztek benne, de sokaknak leginkább a nehézség vette el a kedvét. A fejlesztők ezt figyelembe vették, és a legújabb frissítéssel ezeknek a rajongóknak igyekeznek segíteni.

Az 1.12.2-es frissítés variált a kiegészítő új szintezési rendszerén, mely Scadutree töredékeken, és az azáltal kiváltott hatásokon alapul. Ezek értékét megnövelték, és tovább emelhetővé tették, hogy ezzel erősítsék a játékosokat. Talán ez változtatni fog a Shadow of the Erdtree megítélésén, és idővel kissé javít a lerontott összesített értékelésen is.

A FromSoftware egy szuper kiegészítőt adott ki a keze közül, ami méltó az alapjátékhoz, azonban kissé elmérték a dolgokat azzal, hogy nehezebbé tették elődjénél. Úgy tűnik itt húzódott meg az a határ, amit már nem képesek, vagy nem igazán szeretnének megugorni a játékosok. A jövőbeli játékok – például az ideális fantasy RPG – elkészítésénél ezt is érdemes lesz figyelembe venniük.

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések