Elmondása szerint jó úton halad ahhoz, hogy megalkossa az ideális játékot.
Hidetaka Miyazaki nemrégiben az Elden Ring új kiegészítője, a Shadow of the Erdtree kapcsán adott interjút, ami során számos érdekességre kitért. Köztudott, hogy a japán játéktervező már régen is szerette az asztali szerepjátékokat, és azok küldetésekkel és szörnyekkel teli forráskönyveit. Ez jól látszik a FromSoftware-nél készített alkotásaiban, főként az Elden Ring esetében, ahol megannyi gyerekkorát meghatározó élmény köszön vissza – a Gyűrűk Ura stílusú térképtől elkezdve, egészen az AD&D-t megidéző kazamatákig. Ennek ellenére Miyazaki mégsem maradéktalanul elégedett.
Mikor a beszélgetés során az Elden Ringről és annak bővítéséről kérdezték, elárulta, hogy még mindig a tökéletes fantasy RPG elkészítését tervezi, amihez a FromSoftware 2022-es címe már közel járt, de egyelőre nem tudta megugrani a kellő szintet.
„Amikor interjúkat készítettem az Elden Ringről, azt hiszem, említettem, hogy még mindig az ideális fantasy RPG-m elkészítésének folyamatában vagyok. És bár az Elden Ring nem egészen az, de nagyon közel van hozzá. Egyre közeledik." – mondta videójáték tervező.
A PC Gamer újságírója erre válaszul megkérdezte, hogy mi az ami hiányzik a játékból ahhoz, hogy ez legyen az ideális RPG, mire Miyazaki nevetve azt válaszolta, hogy nehéz erre anélkül felelnie, hogy lelőlé a lényeget, de azért végül mégis kiemelt egy dolgot. Számára azért különösen nehéz átélni a tökéletes élményt, mert minden lépésnél előre tudja, hogy mi fog történni. Elmondta, hogy szívesen menne keresztül egy ilyen kalandon csupán játékosként, tehát nem bánná, ha más készítené el számára az ideális fantasy szerepjátékát.
Ezeket olvastad már?