Átugorhatatlan reklámokkal bővül az Instagram

Átugorhatatlan reklámokkal bővül az Instagram

Eddig úgysem találkoztunk elég hirdetéssel...

Manapság már minden közösségi médiás platform tele van pakolva reklámokkal, és ez alól az Instagram sem kivétel. A felhasználók lépten-nyomon hirdetésekbe botlanak, legyen szó a történetek vagy a hírfolyam görgetéséről. Jogosan érezhetjük úgy, hogy ez már túlmegy minden határon és inkább kontraproduktív, de úgy tűnik, hogy ennél még mindig lehet rosszabb.

A felsorolt hirdetési formáknak megvan az a sajátosságuk, hogy könnyedén átugorhatóak, így nem kell időt töltenünk a megtekintésükkel, ha nem szeretnénk. Ezt változtatnák meg az átugorhatatlan „ad-break” reklámok, amik rövid időre mindenféle tevékenységet ellehetetlenítenek, hogy a figyelmünk kizárólagosan rájuk fókuszáljon. A YouTube-on egyébként már mind találkozhattatok ezzel, hiszen évek ott évek óta velünk vannak az átugorhatatlan hirdetések, melyektől csak a prémium előfizetéssel szabadulhatunk.

„A hirdetésszünet a hirdetések Instagramon való megtekintésének új módja. Néha előfordulhat, hogy meg kell néznie egy hirdetést, mielőtt folytatni tudja a böngészést” – áll az új funkció leírásában.

Ezeket olvastad már?

Egyes felhasználók beszámoltak arról, hogy az ő alkalmazásukban már meg is jelent ez az újdonság, melyet most minden korlátolt számú embernél tesztel a Meta. Amint véget ér ez a fázis, mindannyiunknál bevezetésre kerül majd. A felhasználók természetesen felháborodtak a bejelentésen, és többen törölték is magukat a platformról.

„Szó szerint a legrosszabb baromság valaha” – írta egy csalódott Instagrammozó.

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések