A Dragon Age: The Veilguard a legtöbb játékhoz hasonlóan számos nehézségi szintet tartalmaz majd, ez pedig lehetővé teszi mindenki számára, hogy saját ízlésükhöz igazítsák az élményt.
A fejlesztő BioWare a Game Informernek többet is elárult a fantasy franchise legújabb részéről. Természetesen lesz benne egy roppant részletes karaktergeneráló, amivel olyan főszereplőt hozhatunk létre, amilyet csak szeretnénk. Úgy tűnik igyekeztek betartani Corinne Busche játékigazgató ígéretét, miszerint a Dragon Age: The Veilguard az elfogadás jegyében készült, ezért nem hiányozhat belőle ezen téren semmilyen opció. A nehézséget illetően a megszokott történetközpontú Storytelleren túl, megtalálható egy kiegyensúlyozott Adventurer, vagy a zúzósabb Nightmare fokozat is, utóbbi viszont nem lehet majd megváltoztatni, ha egyszer már elkezdtük a végigjátszást.
Érdekes lesz ebből a szempontból, hogy bekerült az Unbound mód is. Ez a lehetőség állítólag lehetővé teszi a játékosok számára, hogy kedvük szerint alakítsák át a Dragon Age: The Veilguard kalandjukat kedvük szerint alakítsák a különböző módosítható beállításokkal. Meglepő lehet, de még azt is finomhangolhatjuk, hogy az útkeresés során mennyi segítséget adjon a játék, de a célzásrásegítést is többféleképpen be lehet lőni. Az ellenségek és a karakterünk sebzését is lehet módosítani, de az igazán nagy dolog – értsd ezt pozitívan vagy éppen negatívan –, hogy ki lehet kapcsolni az elhalálozást. Ezek mind olyan lehetőségek, amelyek célja, hogy a Dragon Age: The Veilguard mindenféle játékrajongó számára kecsegtető legyen.
„Egyik opció sem jelent csalást. Csak szeretnénk, ha mindenki örömét lelné benne.” – magyarázta Busche.
Ezeket olvastad már?
A Dragon Age: The Veilguard még idén ősszel megjelenik PC-re, PlayStation 5-re és Xbox Series X | S-re.