Nem vagy egyedül, ha összezavart a Call of Duty Black Ops 6-os mozgás

Nem vagy egyedül, ha összezavart a Call of Duty Black Ops 6-os mozgás

A hivatalos Call of Duty podcast első epizódjában a Black Ops 6-tal debütáló Omnimovementről is beszélgettek a Treyarch munkatársai, és közben pontot tettek a közösség egy furcsa felvetésére.

Az Xbox Games Showcase után külön műsorban leplezte le az Activision és a Treyarch a Call of Duty: Black Ops 6 újdonságait. Az Öbölháború idején játszódó kampány részletei mellett ekkor arra is fény derült, hogy milyen pályák, milyen játékmódok várnak ránk. Ám a többség mégsem ezekkel, hanem az Omnimovement névre keresztelt, teljesen újszerű és realisztikus mozgásrendszerrel volt elfoglalva azóta is. Sőt, a bemutató után egyre több és több kérdést fogalmazott meg a közösség ezzel a funkcióval kapcsolatban, míg az alkotók nem igazán igyekeztek ezeket megválaszolni – eddig.

Hétfőn ugyanis megjelent a hivatalos Call of Duty Podcast, a COD Pod első epizódja, amiben a fejlesztők az augusztusban induló bétáról és a játék újdonságairól beszélgettek majd' egy órán keresztül. Így pedig szóba került az Omnimovement is, amiről egyre többen gondolják azt valamiért, hogy kikapcsolható. Aki esetleg nem tudná, ezzel lényegében bármely irányba, számtalan módon vetődhetünk, csúszhatunk, mozoghatunk gördülékenyen. Tehát nyilvánvalóan elősegíti majd a mozgást, mintsem hátráltatja azt.

Ezeket olvastad már?

Ezért is remek kérdés, hogy honnan indult a pletyka, miszerint ezt kényünk-kedvünk szerint kapcsolgathatjuk. De valószínűleg az állhatott a gondolat mögött, hogy az Omnimovement kerülésével – kompetitív környezetben – akár előnyt is lehet kovácsolni azokkal szemben, akik vannak annyira bénák, hogy nem kapcsolják ki az első percben. Mert aki a régi mozgásnak nagy mestere volt, az valószínűleg sokáig jobb lenne azzal, mint az új mechanikával. A Treyarch munkatársai azonban kimondták, amit eddig is sejteni lehetett: nem, az Omnimovement nem kapcsolgatható, az a Black Ops 6 szerves része.

Stephanie – a Treyarch kommunikációs igazgatója – szerint a játékosok nem csak az Omnimovement alapvető lehetőségei miatt lehetnek izgatottak. Ugyanis nem csak ugrabugrálásra lesz jó a funkció, hanem érdekes manővereket is végrehajthatunk vele annak köszönhetően, hogy a különböző mozdulatokat összefűzhetjük egy lánccá. Bár új felvételeket erről nem mutattak, valóban jól hangzik, hogy a játékosok ügyessége, koordináltsága is számítani fog. Így pedig még érthetetlenebb, hogy egyesek azelőtt a funkció kikapcsolásán agyalnak, hogy egyáltalán kipróbálhatták volna azt.

A COD POD teljes adása itt tekinthető meg:

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések