Álláshirdetések árulkodnak a BioShock 4 fejlesztésének állapotáról.
Március végén erősítette meg a 2K, hogy még mindig készül a BioShock 4. része. A játékot eredetileg 2019-ben jelentették be, a fejlesztésért pedig azóta is a Cloud Chamber felel. De miután semmit sem mutattak még eddig belőle, nehéz elképzelni, milyen lesz a játék. Pláne úgy, hogy a BioShock Infinite után Ken Levine – a játék legfőbb kreatívja – lelépett a legsikeresebb franchise-ának éléről, hogy elkészítse a Judast. Szerencsére ez nem jelenti azt, hogy senki sem várja már a folytatást, csak egy kicsit mindenki óvatosan áll hozzá.
De most némi jó hírrel szolgálhatunk a rajongóknak: bár ténylegesen még mindig nem adott ki belőle semmi kézzelfoghatót a Cloud Chamber, a BioShock 4 fejlesztése gőzerővel zajlik már. A stúdió szenior átvezetőkért felelős dizájnere szerint most lendültek bele a munkába csak igazán, és eközben számtalan pozíció nyitott művészeti, animátori, mérnöki, dizájneri, írói és gyártási feladatok terén is. Jeff Spoonhower külön kihangsúlyozta a vállalkozó kedvűeknek, hogy a Cloud Chamber távmunkabarát munkahely. Szóval ha nem csak érdekel az új BioShock sorsa, de akár még tennél is érte, hogy jobb legyen, akkor érdemes szétnézni az álláshirdetéseik között.
Ken Levine hiánya biztosan érződni fog a BioShock 4-en, de ha egyszer megjelenik ez a játék és ez nyilvánvalóan levon majd az értékéből, akkor sem kell igazán aggódni. A mester ugyanis dolgozik a Judason, ami az első beszámolók alapján egy BioShock lesz az űrben. Tehát ha névben nem is, tartalmában, kreativitásában a legendás széria folytatásaként, szellemi örököseként is tekinthetünk majd rá.