A Deadlock első nagy frissítése módosította a pályát és sok karaktert is

A Deadlock első nagy frissítése módosította a pályát és sok karaktert is

És ha ez nem lenne elég, még egy teljesen új tárgy is érkezett.

Nagy nehezen beismerte a Valve, amit már mindenki tudott, új játékon dolgoznak, és a Deadlock névre keresztelt projektnek az alfatesztje már tart egy ideje. Elég sok játékos rá is vetette magát, és bár csak meghívásos alapon lehet bekerülni a tesztbe, már ígyis rengetegen hozzáfértek az új alkotáshoz. Az aktív játékosok száma már a százezret is meghaladja. Ez a cím talán nem vérzik el majd olyan könnyen, mint az Artifact bő fél évtizeddel ezelőtt.

Az első nagyobb frissítés is megérkezett a még nagyon kezdetleges állapotban lévő játékhoz, és amellett, hogy a frissítés egy csomó javítást eszközöl, rengeteg változtatást is magával hozott. Átalakul némiképpen a pálya, bekerült egy új tárgy – Headhunter névre hallgat, és ki nem találnád de a fejlövéseket jutalmazza, a beszerzéséhez viszont előbb meg kell vásárolni a High-velocity Mag nevű itemet –, emellett sokat át is alakítottak így vagy úgy, de a hősöket is igyekeztek balanszolni és finomítani., a tárgyakon és a hősökön, beleértve az egyikük nagy átdolgozását is.

A pálya formája és mérete változatlan maradt, de számos olyan dologgal bővült, ami megkönnyíti a közlekedést. A magasabb épületek közül jó néhány kapott egy kötelet, amit úgy kell elképzelni, mint a Valorantban, és ennek segítségével könnyedén fel lehet jutni a tetejükre. Emelkedés közben továbbra is lehet tüzelni, ezért elsősorban menekülésre lehet majd nagyon jól használni, főleg a kevésbé mozgékony karakterekkel. Néhány új ugratót lecseréltek ezekre a kötelekre.

Ezeket olvastad már?

A másik nagy változás a térképen a teleportoknál történt: négynek a helyét is megváltoztatták, és további kettővel bővült a felhozatal. Amit még észben kell majd tartani, hogy mostantól az összes ilyen eszköz az első 10 percben használhatatlan. Másik érdekesség, hogy a falról is tovább lehet ugrani, ami szintén remek opció a csatákban vagy, ha fel kell húzni a nyúlcipőt, pláne, mivel nem is kerül staminába a manőver.

Szinte mindegyik karakterhez hozzányúltak valamilyen szinten, de úgy tűnik Viscous kapta a legtöbb figyelmet. Az elsődleges tüze most könnyebben használható és több kárt okoz, de most már van egy másodlagos lövedéke is, amely korlátozott hatótávolsággal rendelkezik, de egy adott területen sebez.

Mindenesetre a módosítások teljes listáját ITT tudjátok elolvasni.

Kövess Minket!



Gamer szótár