Miért nem Ghost of Tsushima 2-t kapunk? Jó oka van rá a fejlesztőknek!

Miért nem Ghost of Tsushima 2-t kapunk? Jó oka van rá a fejlesztőknek!

Nem a főszereplőre, hanem egy eszmére helyezik inkább a hangsúlyt.

A nagy népszerűséget és sikereket követően mindenki egy Ghost of Tsushima 2-ről álmodott, és bár nem ezzel a címmel, de mégis bejelentették a State of Play során a japán szamurájos akciójáték folytatását. Hivatalosan is bemutatkozott a Ghost of Yotei, méghozzá egy lenyűgöző trailerrel. A Ghost of Tsushima mind a mai napig a PlayStation egyik legnagyobb új franchise-a, amely 2020-ban hatalmasat lendületet adott a frissen megjelenő PS4-nek. A pazar játékmenet és az eleven világ miatt rengetegen dicsérték, de persze nem maradhatott el a korszakra jellemző vérontás és a pusztítás sem. A rajongók már évek óta szerettek volna egy folytatást, és a Sucker Punch végre készen áll arra, hogy ezt teljesítse.

A Ghost of Yotei, egy teljesen új főhőst is felvonultat, és a trailer szerint valamikor 2025-ben jelenik meg. A fejlesztőcsapat egy blog-bejegyzésben megerősítette, hogy a második felvonás 1603-ban fog játszódni, több mint 300 évvel a Ghost of Tsushima után, így ne számítsunk Jin Sakai megjelenésére. Azt is elárulták, hogy a címben szereplő Ghostra (szellem) úgy tekintettek, mint szimbólum, mintsem egy konkrét karakter.

„Folytatni akartuk az innovációt, hogy valami frisset, de mégis ismerőset alkossunk, túl vagyunk Jin Sakai történetén és Tsushima szigetén, és helyette a Ghostra helyeztük át a hangsúlyt. A Sucker Punchnál szeretjük az eredettörténeteket, és fel akartuk fedezni, hogy mit adhatna a szériának egy új hős, aki szellem maszkot visel, és egy új legendát kelt életre. Ez vezetett el minket a Ghost of Yōteihez: egy új főszereplő, egy új történet bontakozik ki a szemünk előtt, Japán egy új régiójának felfedezése közben.” – áll a közleményben.

A Ghost of Yotei helyszíne a Sucker Punch szerint erős kontrasztot jelent majd Tsushimával szemben. Japán uralmán kívül esik, és új távlatokat nyit a játékélményt illetően, beleértve a havas tundrákat és a füves pusztákat. A Ghost of Yotei egyben a Sucker Punch első olyan játéka, amelyet az alapoktól kezdve PlayStation 5-re fejlesztettek, így a stúdió egy még magával ragadóbb világot hozhatott létre, kibővítve a játékmechanikát, az új fegyverekből pedig már nem is beszélve.

A Sucker Punch a Ghost of Tsushima folytatását egy teljesen más történetként, új karakterekkel kelti életre, és úgy tűnik, ez lehet a PlayStation saját Assassin's Creedje. Néhány korai Ezio-játék kivételével az Assassin's Creedben jellemzően minden játékban vadonatúj karakterek szerepelnek. Ez lehetőséget ad a Ubisoftnak arra, hogy más helyszínekre, más történelmi korszakokba kalauzolja el a játékosokat, és izgalmas módon keverje a játékmenetet.

Borítókép forrása: igdb.com Sucker Punch press kit

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár