A játék rendezője az önálló címmé vált DLC-ről, és a sorozat jövőjéről beszélt.
A Techland által 2015-ben kiadott Dying Light a valaha készült egyik, ha nem a legjobb posztapokaliptikus zombis játék, melynek 2022-ben kaptuk meg a második részét, ami habár már nem volt képes hozni a sorozat indító címének a szintjét, így is szuper élményt nyújt a rajongóknak. Annak ellenére, hogy alig két év telt el a debütálása óta, a játékosok már most tűkön ülve várják, hogy a stúdió folytatással bővítse a franchise-t. Addig sajnos még minden bizonnyal évek fognak eltelni, azonban a 2024-es Gamescom során bejelentésre került a Dying Light: The Beast, melyről most végre több mindent is megosztottak a fejlesztők.
Az augusztus végi esemény során derült ki, hogy az eredetileg DLC-nek indult The Beast végül önálló, a Dying Light világában játszódó nyílt világú játék lesz, melyben új területeket fedezhetünk fel, és új kalandokat élhetünk át – körülbelül 20 órányi tartalomra számíthatunk. Tymon Smektala – a játék rendezője – elárulta, hogy Kyle Crane szinkronszínészének – Craig Smitht – a beszervezése után mindenki nagyon izgatott lett, és a csapat viszonylag hamar rájött, hogy jelentősebb dolgon munkálkodnak mint egy sima DLC. Smektala szerint ez a kisebb spinoff egy álomjáték, ami újramotiválta őket, hogy a sorozat folytatásán dolgozzanak.
A rendező szerint ez a lépés az egész iparág jövőjére hatással lehet, lehetővé téve a stúdiók számára, hogy kisebb csapatokat hozzanak létre, akik rövidebb fejlesztési idővel hasonló folytatásokat készítenek. Az, hogy más fejlesztők követendő példának fogják-e tartani a Techland gyakorlatát, minden bizonnyal a The Beast sikerességén fog múlni. A játék megjelenési dátumot még mindig nem kapott, de elvileg 2025 folyamán érkezik PS4-re, PS5-re, Xbox One-ra, Xbox Series X|S-re és PC-re.
Ezeket olvastad már?